هر طور شده بود، خودمو نزدیک بهش نگه داشتم. هر چند دیگه هیچ حسی شبیه به سابق به هم نداشتیم، ولی حداقل می خواستم کنارش بودنو از دست ندم.

تموم‌ شده بود. رابطه ی ما به طور رسمی برای هردومون تموم شده بود. مثل یه قانون که توی ذهن و قلب مون برای ممنوعیت ورود هر حسی شبیه "عشق" ثبت شده باشه.

ولی خب، حس مظلوم و ساده ی من یه گوشه قلبم قایم شده بود. نمی خواست پیداش کنن. نمی خواست بیرون بره. قلب خرابه ی منو دوست داشت.

ما با هم حرف می زدیم، می خندیدیم، مثل گذشته ها...

فقط این وسط، من می دیدم که چطور هنوز هم تمام مدت با حسرت به کارهاش نگاه میکنم، به خنده هاش... و اون... چقدر راحت می خنده. انگار هیچ اتفاقی نیوفتاده. و.... خدای من...هنوز هم خنده هاش به دلنشینیِ سابقه

من هم به خنده ای که تلخی شو فقط خودم می فهمیدم، اکتفا می کردم.

فکر کنم دوباره غرق خنده هاش شده بودم...

#Soul_Caressor

Parler leur de cette fille aux yeux noirs et de son rêve fou
به اونها راجب این دختر با چشمان سیاه و رویایی احمقانه بگو

Voilà, voilà, voilà, voilà qui je suis
اینجا، اینجا، اینجا، این منم

Me voilà même si mise à nue j’ai peur, oui
من اینجام، حتی اگه بی پناهم،اره، می ترسم

Me voilà dans le bruit et dans le silence
من اینجام، هم در شلوغی و هم در سکوت

Regardez moi, ou du moins ce qu’il en reste
به من نگاه کن، یا حداقل به اون چی که از من باقی مونده نگاه کن

Regardez moi, avant que je me déteste
به من نگاه کن، قبل از اینکه از خودم متنفر بشم

Me voilà même si mise à nue c’est fini
من اینجام، حتی اگه بی پناهم، حالا این پایان ماجراست

C’est ma gueule c’est mon cri, me voilà tant pis
این لب منه، گریه منه، اما … مهم نیست

Moi mon rêve mon envie, comme j’en crève comme j’en ris
من، رویای من، حسادت من، چجوری مردنم، چجوری خندیدنم... اینجاست
Me voilà dans le bruit et dans le silence
من اینجام، هم در شلوغی و هم در سکوت

Ne partez pas, j’vous en supplie restez longtemps
نرو، التماس می کنم بهت که همیشه بمونی
Ça m’sauvera p’t’être pas, non
شاید این نجاتم نده، نه
Mais faire sans vous j’sais pas comment
اما من نمیدونم بدون تو چی کار کنم
Aimez moi comme on aime un ami qui s’en va pour toujours
منو دوست داشته باش، مثل دوستی که برای همیشه رفته
J’veux qu’on m’aime parce que moi je sais pas bien aimer mes contours
من میخوام دوست داشته بشم، چون نمیدونم چطور واقعیت رو دوست داشته باشم…

Voilà, voilà, voilà, voilà qui je suis
اینجا، اینجا، اینجا، این منم
Me voilà même si mise à nue c’est fini
من اینجام ، حتی اگه بی پناهم، حالا پایان ماجراست
Tout c’que j’ai est ici, c’est ma gueule c’est mon cri
هر چیزی که دارم اینجاست، لب من، گریه من
Me voilà, me voilà, me voilà

...اینجام، اینجام، اینجام

+If you didn't CHECK

++ نمیدونم چرا این آهنگ منو یاد آدری و آنیا میندازه..