خب اولا که سلام. امتحانام فردا تموم میشه و من به جای درس خوندن دارم اینو تایپ میکنم =/ هر چند تا الان داشتم میخوندم و قراره تا صبح هم بیدار باشم ولی خب...

دوما که میخوام بدونم به نظرتون یه استاد چقدر میتونه کم فهم و کم شعور باشه که وقتی تو اون قدر حالت بد بوده که نزدیک بود تو بیمارستان بستری و عمل جراحی بشی، غیبت کردی و امتحان میان ترمش رو شرکت نکردی، و حتی گفت اگه گواهی بیاری برات اوکیش میکنم، و تو گواهی هم ببری و حدس بزنین چی؟! با وجود تمام این ها، میان ترم رو برات صفر رد کنه و تو رو بندازه ؟! من واقعا حرفی ندارم =/ اینکه چجوری ترم اولی رید به حالم به کنار ولی اگه نخواد قبول کنه و نمره مو نیاره بالا میرم آموزش ازش شکایت میکنم. دعا کنین هیچوقت تو دانشگاه استاد زن نداشته باشین. خیلی زیاد عقده این. این استاد منم به حدی بد درس می داد که هیچکس از حرفاش هیچی نمی فهمید. هیچکس. و منم بیشترین درسی که این مدت امتحانا براش خوندم همین ریاضی بود. ولی خب این زنیکه بیشعور تر از این حرفا بود...

خلاصه که...عمیقا برام دعا کنین پاس شم. خیلی حال مو بد کرد، خیلی...

 

سوما که اصلا برا این حرفا نیومدم. چون خیلیاتون دوست داشتین دوباره کی کی کجا با کی چیکار بازی کنیم، منم گذاشتم امتحانام تموم شه تا دوباره بذارمش. ولی این بار نمیام خصوصی همه تون چون اون دفعه خیلیا رو جا انداختم. سوالا رو اینجا می نویسم هر کی خواست بیاد تو خصوصی جواب بده و شرکت کنه.

توضیح بازی :

4 تا سوال "کِی"، "کجا"، "با کی" و "چیکار" رو جواب میدین و من همه اینا رو رندوم پخش میکنم تا یه جمله در بیاد.

سوال کی (Who) رو لازم نیست جواب بدید چون اسم همه بازیکنا نوشته میشه.

کِی (When) یه زمان بگید. مثلا گرگ و میش، ساعت 11:30 صبح، فردا، 10 اسفند، وقتی خروس تخم گذاشت و ...

کجا مکان بگید. تو دسشویی، زیر آب، پشت علفا، تو شلوار فلانی و ...

با کی (With Who) با اکبر، با پوریا پورسرخ، با آلا، با سلین، با بقال سرکوچه، با لی سومان، بروسلی و ...

چیکار ظرف می شستن، می گوزیدن، جزوه می نوشتن، ازدواج می کردن، گریه می کردن و ...

و آخر سر یه جمله مسخره مثه این درمیاد :

آلا وقتی خروس تخم میذاشت زیر خاک با امیر جدیدی اذان می گفتن.