نارسیس گفت و اخو تکرار کرد

کهکشانی درون زخم هایم

انفجار ریشه هایم

یک نفس زندگی ام

همه چیز غنیمت است

شکوفه های ترش گیلاس

حوالی پاییز

در یک فانوس دریایی، در وسط اعماق

مسکوت در صبح غرق می شوند

فراتر از جسم فانی

در دو و هشت دقیقه ای که مانند دیگر دو و هشت دقیقه ها نبود

آن شب زندگی، مرگ را بوسیده بود

جآدوی موسیقی

از‌جنس رنگ

تولدِ یک بونسای کوچک

اسم...اسم تو

من در عشق سقوط کردم...

بوی کاج خیس

هزار و یک خیال

بازگشت تو در هاله‌ای از نور

شاید غیر ممکن ترین چیز ممکن

اما اسیر در یک موقت همیشگی

تولد دوباره یک روح خسته

رادیو سکوت گفته بود

خاموش، چون تو مجنون نیستی...

تولد به معنای جنون ؟

در آن تفاوت‌ها و فاصله‌ها

حتی دلتنگ لحظه و احساسی ام که وجود نداشته و نخواهد داشت

من هیچ وقت رنگ قرمز را دوست نداشتم

اما در آن گذشتن و رفتن های پیوسته

 کاش من ماهت بودم

تا ابد

+ همراه با اندکی تغییر در عنوان پست ها

اکثر جمله ها لینکن. حتی یکی از جمله ها متشکل از دوتا پسته. سعی کنین پیداشون کنین

سعی کردم از همممه وبلاگایی که دنبال می کنم استفاده کنم. اگه کسی رو نذاشتم بدونین واقعا عنوان خوبی رو تو وبلاگ تون پیدا نکردم.

++ ممنون از ایشون بابت چالش بسیااااارررر خفنش

+++ از کسی دعوت نمیکنم که هر کسی می بینه شرکت کنه. خودمم دعوت نشده شرکت کردم

++++ سهی همین امشب چالش تو می نویسم ب جون خودم یمیمسکدییهتثخصخصپصپس

+++++ جدا از لینک پست ها، لطفا به شعرها هم دقت کنین :"