ساخت کد موزیک

ساخت کد موزیک

وقتی صورتت خیس میشه، چی خشکش میکنه؟

دستات...؟ نمیدونم...ولی برا من خیلی وقته دستام جواب نمیده

دستمال...؟بعضی وقتا جواب میده...ولی وای ب روزی که دستمالاتم تموم شه...

دستات توانایی بلند شدن ندارن، تا چشمات بیان، پاک شون کنن...ولی چ فایده؟ وقتی بارون چشمات حالا حالاها تمومی نداره

یا اصن بیاد...تا کی بیاد؟ چقد بیاد؟ یونو دستای من خیلی وقته خسته ن...گذاشتن چشما ب حال خودشون باشن...

من دست نداشتم...دستی برا پاک کردن اشکام، برا بلند شدن، برا بغل کردن خودم...نداشتم...خیلی وقت بود دستام نقش شونو تو زندگی م از دست داده بودن...

ولی...چی میشه اگه یه کسایی بیان...دستات بشن...از پاک کردن اشکات خسته نشن...همیشه انگشتاشون آماده باشه تا فقط یه قطره اشک تو حس کنن...اون موقه س که تو آغوش شون غرقت میکنن و اشکاتو تو دستاشون جمع میکنن...

یادم نمیاد دست داشتن چ شکلی بود، انقد برام دست بودن که یادم نمیاد دستای خودم چجوری حرکت می کردن...نمیخوامم یادم بیاد. ترجیح میدم هیچوقت دستایی که الان کنارم دارمو از دست ندم...

ولی...

چی میشه اگه یکی از این دستا گم شه...؟

نه...من عادت ندارم...عادت نمیکنم!

Do U know how Beautiful your hands are...?

So please give them back to me soon...

I beg...💙