زیبا به نظر میاد. زیبا و آروم. دریا رو میگم. انگار که تو یه خلسه بی نهایتی از آرامش و سکوت پر هرج و مرج منحصر به خودش فرو رفته باشه. و احساسات درونی و آشفته ش رو با موج ها به بیرون بریزه. دریا درونگراست، میدونستین که؟ اونه که صدای فریادهای آسمون رو میشنوه، و فقط خودشه که می‌تونه اشک های آسمون رو تو خودش حل و آروم کنه. اونه که نگاه پرحرف میلیاردها انسان رو تحمل میکنه و در سکوت، موج هاش رو بهشون میرسونه. و خودش... آشفتگی هاش رو تنها با بلندتر کردن موج هاش بروز میده...

چ شبای طولانی ای که چشم هام رو با رویای دریا و یه شب بارونی، گرم نکردم. چ رویاهای عزیزی که با خیال دریا ساخته نشدن، رویاهای عجیبی که از زندگی، تا دفن شدن زیر ساحل خیس ادامه پیدا می کرد.

درسته، دریا بود و آرامش عجیبش و من. دریا و منی که دقیقه ها پلک هام رو از تماشای موج های سفید رنگش برنداشتم. دریا و منی که خودم متوجه نشدم چه مدته که سکوت کردم و بهش فکر میکنم. به موج هاش، به نواش، به آبی بی کرانش، به فانوس ها و کشتی هایی که هر لحظه دورتر یا نزدیک تر میشن. و بارونی که روی من و دریا و ساحل می باره. بارونی که اولین باره خودش رو کنار دریا بهم هدیه کرده. و اینجایی که من قرار دارم، خالی از تمام رویاهامه.

چقدر به ترانه ای که کنار دریا زندگی میکنه حسودی میکنم...

#Soul_Caressor

-------------------------------------

+ انقدر بارون شدید بود که دمپاییام از پام در میومدن. خیلی رو اعصاب بود. پس نصفه ی آخر راه رو با پای برهنه روی آسفالت خیس برگشتم. حس آبای توی چاله ها با انگشتای خودت خیلی لذت بخش تره.

++ متوجه شدم که چقدر آدمای جنوب از اقلیم و آب و هوا و جغرافیا میدونن. زندگی کردن تو یه منطقه سرشار از طبیعت عجیب و غریب همین میشه دیگه.

+++ امروز یه دختر رو دستم حنا گذاشت. و در تعجب هم سن من بود. و ... عقد کرده بود. و وقتی ازش پرسیدم «چرا» تلخندی زد و گفت «دیگه...» 

تلخه. سنتای عجیب خانواده‌ها تلخه. که تو هجده سالگی باید دنبال مردم باشی که رو دست شون حنا بذاری و نامزد هم کرده باشی.

ب هر حال هر کی خوشبختی شو تو یه چیزی پیدا میکنم. شاید قضاوت من درست نیست. ولی امیدوارم اون دختر خوشبختی ش رو تو همین پیدا کنه :)

++++ وقتی چهار ساله ترامپولین نرفتی، دیگه اهمیت نداره هجده سالته، حتی اگه پریودم باشی اهمیت نداره. فقط برو و خودتو تخلیه کن. حرکات جدیدم بزن. از منی که امروز همه اینا رو تجربه کردم، به تویی که داری اینو میخونی نصیحت!