LOVE...These damn 4 letters

عشق...این 4 حرف لعنتی

Something that you use it for pretending

چیزی که تو ازش برای وانمود کردن استفاده میکنی

Selfish , I will never be enough

خودخواه ، من هیچوقت برات کافی نیستم

Even when I pour out all of myself for you

حتی اگه همه وجودمو به پات بریزم

I don't give a damn about you when you say

هیچ اهمیتی بهت نمیدم وقتی میگی

"I don't give a damn about you"

"هیچ اهمیتی بهت نمیدم"

It's pain...

...این درده

As long as you love me , the good or the ugly

تا زمانی که دوستم داری ، خوب یا زشت

Whatever it is , I have no problem

هر چیزی که هست ، من هیچ مشکلی ندارم

It's like you control me , without you I'm lonely

انگار که منو کنترل میکنی ، بدون تو من تنهام

But your feelings are different from mine

ولی احساسات تو با من فرق داره

Your words are like a gun shot

کلماتت مثل شلیک گلوله میمونه

I'm bleeding LOVE...

...من دارم عشق خونریزی میکنم

 

امیدوارم هیچوقت عشقت پر نباشه از واژه های عاشقانه و دلگرم کننده ی پوچ و توخالی...

از واژه ها درست استفاده کنید. واژه ها بیشتر از اسلحه ها آدم می کشند...

#Soul_Caressor