خیلی وقته دلم میخواد این پستو بذارم. ولی خب هی عقب میوفته.

همه این پستاییم که براشون برنامه دارمو بی برنامه میذارم :/

گاد -_-! کاملا یهویی عشقم میکشه بیام بذارم :/ و 3-4 ساعتم سرش بی برنامه می شینم :////////

 

چن وقت پیش با یکی بحث محبوبیت موسیقی ایرانی توی جهان شد. که ما اصلا به موسیقی مون توجه نمی کنیم و اگه یکم تبلیغات و توجه دولت به موسیقی ایرانی بیشتر باشه، تو جهان خیلی میتونه محبوب باشه!

و اون وسط گفتش با همین تبلیغات کم، یه آهنگ ایرانی ای تو یوتیوب هست که بالای 10 میلیون بازدید داره! که نسبت به بقیه آهنگای ایرانی تو یوتیوب واقعا زیاده!

و من وقتی تو یوتیوب سرچش کردم، دیدم چقدرررر خارجیم بهش ریکشن نشون دادن! و دوسش داشتن *_*!

ریکشن که زیاد بود. اکثرنم صرفا اینکه خودشون خوش شون اومده بودو فیلم گرفته بودن و حرف ب درد بخوری نمی زدن که تو بتونی بفهمی نقاط قوت آهنگ از نظرشون چی بوده.

یه دختری بود که از ریکشناش خیلی خوشم اومد! خودشم خواننده س و از آهنگ متوجه میشه. راجب ریتم، متن، صدای خواننده، سازها و خلاصه اکثر نقاط موسیقی حرف میزنه.

و چون لیریک آهنگا خیلی براش مهمه، آهنگاییو انتخاب میکنه که زیرنویس انگلیسی داشته باشن. و این ب نظرم واقعا عالیه!

این اولین آهنگ ایرانی ای بود که گوش می داد. و ب شدت تحت تاثیر ریتم آهنگ که با گیتاره، لیریکش! و همینطور صدای محسن یگانه قرار گرفت.

حتی یه جایی شم گفت که من چطور تا حالا اینو گوش نداده بودم *_*؟

ویدیوش 10 دقیقه س...ولی ب نظرم ارزش دیدن داره. از دقیقه ی 1:30 نگا کنین. و ب حرفایی که میزنه خیلی توجه کنین! واقعا جالبه!

 

+میدونین این وسط به چی فک میکنم...؟

به اینکه واقعا بعضیامون داریم به موسیقی ایرانی کم لطفی می کنیم. قبول دارم. آهنگای چرت و پرت زیاد داریم. مثه همه سبکای دنیا! نه کره ای همه آهنگاشون عالیه، نه انگلیسی، نه فرانسوی، و...

ولی فرقی که داره اینه که میریم تو اون سبکا می گردیم و خوباشو پیدا می کنیم. نمیگم اونا رو گوش ندین...نه! من خودمم n تا آهنگ خارجی دارم!

بحث من اینه که چرا نباید از آهنگایی که به زبان خودمونه خوشمون بیاد؟ آهنگایی که معنی بعضیاشون واقعا فوق العاده س و کامل میفهمیم شون...ریتمای قشنگی که خیلیا دارن...

اگه یکم بیشتر دنبال آهنگای ایرانی برین و تفکرِ متعصبِ اینکه ایرانیا چرتن رو کنار بذارین، مطمئنم بعضیاشونو به همون اندازه کره ای یا سبکای دیگه دوست خواهید داشت.

برای مثال من رو ایوان بند ب شدت متعصب بودم که بیخودن :/ و به هیچکدوم از آهنگاشون با دقت گوش نداده بودم :/ که همین دختره که اسمش Schnell Jordan عه به یکی از آهنگاشون ریکشن نشون داد (اونم ایشالا میذارم...) و دیدم که واقعا ریتم و لیریک محشری دارن!

می بینین؟ تعصبات الکی! باید بدون گارد برین سمتش...

من خودم آهنگای ایهامو پیشنهاد میکنم. خواننده ایرانی مورد علاقه منن. ریتم منحصر ب فرد...و لیریکای محشری که دارن *_*

 

خب دیگه بسه...بریم سراغ ویدیو (B

(جایی شو کنجکاو بودین بدونین چی میگه ازم بپرسین...بلد نیستم ساب بزنم وگرنه حتما می زدم!)

اولش میگه: "امروز دارم یه سبک موسیقی کاملا متفاوت با جهانو کشف میکنم...

خیلی هیجان زده م!

امروز ما قراره سراغ ایران بریم! و من خیلی خیلی خیلی هیجان دارم.