خب بله...

دوباره من اومدم و هیجان دیدن شاهکار جدید دیزنی و پیکسار *-*

نمیدونم تا کجا اطلاع دارین، ولی من دیوونه انمیشنای دیزنی و پیکسارم *-*

و حالا اولین انیمیشن 2021،

رایا *-*

باید اعتراف کنم با خوندن خلاصه داستان فیلم، جذب دیدنش نمیشین. با اینکه من خلاصه شو نخونده بودم و مطمئن بودم که خوشم میاد و رفتم دیدم، اگه خلاصه شو میخوندم مطمئنا جذبم نمی کرد.

از اینایی که افسانه ایه و فلان جادو گم میشه و شخصیت اصلی تلاش میکنه پیداش کنه و ...

از فیلمای فانتزی واقعا خوشم نمیاد. حیوونای عجیب غریب و اینا

ولی انیمیشن فرق داره. دوس دارم :) یه طورایی شبیه موآنا بود. موآناعم قشنگ بود. ولی نه اونقدی که خیلیییی دوس داشته باشم.

چهره های انیمیشن رایا و استایل و کانسپت انیمیشن خیلی شبیه موآنا بود. ولی یه نکته ای که با موآنا متمایزش می کرد...

یکی این بود که داستانش و پیگیری ش از موآنا خیلی قوی تر بود.

و دیگری... زیباییای تصویری انیمیشن *-* واقعا از دیدن بعضی صحنه هاش لذت می بردم *-*

و همینطور متوجه شدم که علاوه بر تصویرسازی قوی، چقدر موسیقی تو جذابیت یه فیلم نقش داره! موسیقی واقعا جذابی هم داشت *-*

و همه اینا، باعث شد که من از کلیت فیلم خوشم بیاد :)

یکی از صحنه هاش که واقعا روح مو سافت کرد *-*...

 

 

این بود :) فوق العاده س *-*

 

 

و چاشنی طنزی که انیمیشنای دیزنی در عین جدیت شون دارن *-* ینی شخصیتی که فک می کردی قراره از همه ترسناک تر باشه از همه شون باحال تر بود XD نمیگم کدوم خودتون برین ببینین

و باز هم یک عدد موجود کویوت *-*

 

با اینکه در طول فیلم گنده تر میشه ولی همینجوری کویوته *-*

 

این صحنه عم واقعا جذابیت نوری زیادی داشت *-*

جادوای توی فیلم فوق العاده به تصویر کشیده شده بودن *-*

 

و الان میخوام جذابیت تصویری ای که میگمو براتون معنی کنم...

 

قطرات بارون...تار موهای رایا...حرکت آب روی سنگ...مژه هاش... چقدر دقیق و طبیعیه *-*

 

و نکته ای که این اواخر تقریبا همه انیمیشنای دیزنی و پیکسار دارن، با محتوا و مفهوم بودن شونه. نه صرفا فقط ساختن یه انیمیشن.

مفهومی عم که من از این انیمیشن فهمیدم...

هر کس یه قدرتی توی روحش داره، با اعتماد به هم دیگه، سخت ترین مشکلات حل میشن :)

 

+یه موضوعی رو به طبقه بندیا اضافه کردم... Lobly Books & Movies... چون میدونم قراره از کتابایی که میخونم و فیلمایی که می بینم بازم پست بذارم :)

+انقدر صحنه هاشو دوس داشتم که همه این گیفا رو خودم اسکرین ریکورد و گیف کردم XD *-*