خب دو قرن از اومدن ام وی میگذره و من بالاخره وقت کردم بشینم براش پست بذارم :') (هر چند که پست یه ام وی دیگه م مونده :'))))

پرمیژن تو دنس...

دقت کردین چقدررر شبیه دینامیت بود؟! یا فقط من اینجوری حس کردم...؟

وایب شادش خیلی شبیه دینامیت بود! باتر بیشتر وایب خفن و هات داشت. ولی دینامیت و پرمیژن صرفا شاد بودن :)

و واقعا من تو این مدت کرونا دلیل امیدبخشی بی تی اسو فهمیدم! اول که با لایف گز آن...و الانم با پرمیژن :)

اینم دلیلش :'))))

واقعا تو این 1 سال و نیم که ایشالا ب دو سال نرسه، تنها کاری که برای سلامت جسمی ازمون بر میاد، رعایت پروتکلای بهداشتی، و برای سلامت روحی، فقط شاد بودن و امید داشتنه :)

که به نحوی با رقصیدن بروزش میدیم :)

چقد بخشی که ماسکاشونو برمیدارن شیرینه :)

 

و منی که در حد ... رو این لباس جیمین کراش زدم ×_×

روانی این لباسای ریش ریشیم (همون نخ سفیدا رو میگم 0_0)

+من ام وی رو می بینم گرمم میشه...وسط کویرررر؟؟؟!!!!

خدایی فکرشو می کردین استایل جانگکوک دبیو به جانگکوک الانم بیاد 0____0

جانگکوک از ایناییه که گونیم بپوشه بهش میاد😂 احساس میکنم استایل تهیونگ و جانگکوک جفت شون همینطوره...

راستی...بهترین صحنه ام ویو اهدا میکنم ب این پارت جانگکوک...زیادی خوب بود ×_×

و گاااااااااددددددد چقد این پارت یونکوک کیوت بوددددددددددددد *___________*

خب، کی تو پروژه ترور ایشون با من همکاری میکنه :')؟

صدا و استایلش اصن مناسب این دنیا نیست...همون بهتر نباشه...

(وی زبان گزید و استغفار کرد 0_0)

 

واقعا بخش عظیمی از شادی و امیدمو تو این دوران مدیون بی تی اسم. مرسی ازشون :)

(خدا خیرشون بده😂📿)

گاددددد اینو تازه دیدمممم *_______* چقد سرش ذوق کردمممم *____*

ینی بی تی اس فک کنم تنها گروهیه که با رئیسای کمپانی ش انقد صمیمیه! صمیمیت تو همه چی بی تی اس موج میزنه *-*