نمیدونم چن جا بوده که دستامو گرفتین

چن جا بوده که پشتم بودین

چن جا بوده صدامو شنیدین

چن جا بوده بدون اینکه خودم بدونم، منو از مرداب بلا و گرفتاری نجات دادین

فقط میدونم هر چی بوده...

من ازتون نخواستم!

انقدررررررررر شما بزرگین که...

خجالت می کشیدم کنار اسم ائمه ای که ازشون درخواست اجابت دعاهامو میکنم...

بگم پیامبرم...

شما هم دست منو بگیرین

درسته

اشتباه می کردم!

وقتی پروردگارم از این گلایه میکنه که چرا دعاهاتونو به من نمیگین...

پروردگاری که از هر چیزی که فکر کنین بزرگتره...

پس پیامبرش چی...؟

بلاشک خیلی ازم ناراحتین

ولی...

آقای من...

من عاشقیم...

که از معشوقش خجالت میکشه

معشوقی که انقدرررر همه چی تمومه...

که حتی نگاه کردن به اسمش...

حتی برای خودش و خاندانش صلوات فرستادن...

تو روزی که داره ثواب و گناهامون سنجیده میشه...

سنگین تر از اون نیست!

من شرمنده ام...😞

پدرم...

ممنون که پیامبر مایین

ممنون که آخرین دین پروردگارم رو شما آوردین

ممنون که پسرانی پرورش دادین که هیچوقت بندگان خدا رو تنها نذارن

مرسی که هستین

پدرم...

میدونم پشتمین

میدونم صدامو می شنوین

پس نیازی به گفتن من نیست

فقط...

هیچوقت رهام نکنین💙

 

عیدتون بر همه مون مبارک💚