-مدیونین فک کنین این ویدیو رو از 3 ماه پیش برا امروز آماده کردم 0_0-

 

*لب های سرخ و طره افشان به جای خود          دنیا غزل نداشت، اگر دختری نبود*

خب...امروز ب نظرم از قشنگ ترین روزای دنیاس. یه روز برا کسایی که اگه نبودن، عشق معنا پیدا نمی کرد.

عشق از هر جنسی، بالاخره یه منشا دخترانه و لطافت داره. جنبه دخترانگی و زیبایی و ظرافت یه دختر که همه رو مجذوب خودش میکنه.

کاری میکنه دنیا دنبال راهای مختلف برای از بین بردن پرده های این جنبه های زیبایی ش صرفا برا لذت یا سود خودش باشه.

و خیلی اوقات، با وجود موفقیت شون، بازم احساسات پاک یه دختر مانع شون میشه.

*میگن خدا لبخند زد و...دختر آفریده شد... :)

*میگن خدا برای این تکلیف شدن دخترا رو زودتر از پسرا قرار داد، که میخواست دختراش زودتر عبادتش کنن. که دلش برا عبادت دختراش تنگ می شد...

*میگن پیامبر ما دست دخترشونو می بوسیدن. اندازه مادرشون برای دخترشون ارزش قائل بودن. جایگاه ب اون عظمت...!

ساخت کد موزیک

قبول دارین هر چیزی که زیباتر و ارزشمندتر باشه، سختیاش بیشتره؟

هر چقد یه جواهر ارزشش بیشتر باشه، باید حساس تر نگهداری شه و تو چشم همه نباشه.

سختیای ما دخترا هزاران برابر از پسرا بیشتره. تو همه ی موارد. جسمی، روحی و ...

سو سختیامونو باید خودمون ب واسطه زیبایی هامون بپذیریم :)

من که بهش افتخار میکنم *-* شکرگزار خدام که دخترم. شکرگزارم که دنیایی از زیبایی درون فقط یه من! و تک تک مون جمع شده.

حرفای تکراری ای دارم میزنم...ولی ب نظرم برا مایی که هر سال با بیشتر شدن سن مون، سختیامونم بیشتر میشه، لازمه :)

الکی که نیس...بهشت زیر پای ماس😎😇

اصن ب نظرتون چرا روز دختر داریم، روز پسر نداریم😎💔

✼  ҉ سو... روزمون مبارک *-* ҉  ✼

عاقا اصن تبریک ب دنیا برا بودن بودن ما دخترا! همینه دیگه😂😎

فاطمه جانم، هلیا، هیون ری، نرگس، مانیا، سبا، هستی، بدگرل، آیسان، آرتمیس، زهرا، اون یکی هلیا، باران، هیرای ، آیدا ، آنیتا

و همه ی دخترای دیگه ی بیانی

◦•●◉✿ روزتون مبارک✿◉●•◦

 

قضیه از اونجایی شروع شد که بنده دنبال یه گیف از قر دادن دخترا می گشتم...و دیدم چی بهتر از این ام وی خفن دخترام *-* ب شدت روش کراشم...ب شدتتتتتت *_______*

ب وایب الانم ب نظرم میخوره :) سو...اینجوری ایت😎 تقدیم ب همه تون :) *-*

اوکی...ولی امروز قرار نبود یکی از بهترین روزای زندگیم شه...که توش دو بارم! بغض کنم...🥺😍💜 *بغض شوق*

الحمدلله رب العالمین...

+این پستم ببینین. فک کنم چون ساعت انتشارش نزدیک این پست بود خیلیا ندیدن