می بینیم که امروزم تولد داریم!

ویلی ونکاااااااااا

هووووووووو

تولد تولد تولدت مبارکککککککککک🥳🥳🥳🎊🎊🎊❤️❤️❤️

 

نمیدونم میدونین یا نه، ولی جدیدنا ب این نتیجه رسیدم، که اگه ازم بپرسن بهترین وبلاگ نویس بیان کیه؟ جوابم اینه : "ویلی ونکا" *-*✨💛 یه دخترِ فوق العاده خلاق و ریسک پذیر، که وبلاگش از اونایی شده که اگه ستاره ش روشن شه، از اوناییه که حتتتتماااااا بازش می کنم *-*! جدا از خوندن پستات کیف میکنم، و هنوزم منتظر یه فرصت که شخمش بزنم و فتحش کنم🤩✊🏻

یه دخترِ مستقل، منطقی، هدفمند، با سلیقه، که خودش برا خودش کاری که دوست داره رو انجام میده. به خودت افتخار کن :) (خودشیفته ی بدبخت :)

نزدیک شدن ب تو سخته. خیلی سخت! ینی جدا سخت ترین آدمی هستی که تو عمرم بهش نزدیک شدم😂 در حدی که تو هویت قبلی ت، آدمی بودی که کلا خودمو ازش دور نگه می داشتم و نمی خواستم بهش نزدیک شم. ولی خب الان...سرنوشته دیگه، ما دوست شدیم. و بابتش خیلی خوشحالم *-*

حقیقتا نمیدونم الان 17 سالت شده یا 18...خیلی تو گنگی دختر -_- اگه 17 عه، مبارکت باشه :) (یه عدد معمولیه خب :/)

ولی اگه 18 عه، امیدوارم یه سالی ب خفنیِ عدد 18 باشه *-*

برا سالی پر از

سلامتی💚

آرامش🤍

شادی💃🏻

بهتر از پارسال و بدتر از سال بعد :)🙃💕

خاطرات قشنگ با قشنگ ترینای زندگی ت✨💖

رسیدن ب آرزوهای قشنگت💚💫

خوشبختی💗

و پر از خدا💙

آرزو میکنم عزیزم :)🌈✨

 

خب حالا بریم که میخوام کادوها رو با چاشنی سرد و گرم کردنت، تقدیم نمایم😎🔥😂

این چی چی بود آوردین، گندشو درآوردین

زهرمار :)))

تولدت مبارک ویلی ونکا🥳🎊❤