ممنونم که طرفدار منید، من هم طرفدار شمام.

طرفداری که در سکوت، تنهایی و کشمکش های زندگی رو که تجربه می کنید، حمایت میکنه

من نامه هام رو از طریق موزیک، از پشت صحنه و توی استودیو براتون میفرستم.

امیدوارم این آهنگ ها رو جوری بخونید که حس دلتنگی من ب خوبی بهتون منتقل شه.

-کیم نامجون، RM عضو BTS-

 

چقدر من برای تولد این مرد برنامه و ذوق داشتم.و الان 2 روزه که لپ تاپ عزیز خراب شده...

مهم نیست. ب قول ویلی مهم نیته D:

خب...دیگه نمیتونم بگم امروز، ب هر حال هر چن روز گذشته، تولد یکی از امید دهنده ترین و تاثیرگذار ترین مردای قرن بوده :)

شاید تو لیست آدمای تاثیرگذار جهان اسم BTS بیاد. ولی ما آرمیا که میدونیم عامل همین تاثیرگذاری و موفقیت بی تی اس کی بود :)

به قول خیلی از آرمیا، حرفای نامجون بوی زندگی میده. حرفا و کاراش سبزآبی رنگه. ترکیبی که جهان ما رو شکل میده :)

این مرد با حرفای سبزش، طبیعت، و با آبی هاش، آرامش آسمونی رو به وجودمون آورد...

اون حرفاشو مثه خیلیا شعارگونه ب گوش مون نرسوند. اون یه زبان تاثیرگذار دیگه رو برای حرفاش انتخاب کرد. زبانی که شاید الان جامعه بیشتر از هر چیز دیگه ای بهش گوش میده. اون زبان "موسیقی" رو انتخاب کرد. اون پرورش استعدادشو در راه اعتماد به نفس دادن به مردم خرج کرد. به قول جان سینا : "ب نظرم این خیلی عالیه... وقتی تو مشهور باشی و انتخاب کنی که با صدای که داری یک کار خوب بکنی"

اون ب مرز ناامیدی و شکست رسید. ولی نذاشت از مرز عبور کنه. اون دوید. سریع تر از هر کس دیگه ای که خسته و ناامید شده بود دوید. و نهایتا...اینجاست :)

 

8 سال گذشته و اون با انتخاب گروهی ادامه دادن، با انتخاب یه شعاری که هیچکس راجبش حرف نمی زد، ب هزاران آدم امید ادمه دادن داد.

مردی که واقعا لیاقت الگوی یه جامعه بودنو داره. مردی که شاید بین 6 عضو دیگه ی خانواده ش، از همه دست و پا چلفتی تر و کم حرف تر باشه، ولی از همه شون تواناتر و هدفمندتره. که همه اعضا بهش تکیه کردن. که اگه نبود بی تی اس الان اینجا نبود. بلاشک نبود.

من تا همین 1 ماه پیش تاثیر گذاشتن BTS با شعار لاویورسلف روی آرمیا رو درک نمی کردم. می گفتم این آرمیا خیلیاشون جوگیرن الکی فک میکنن بی تی اس بهشون کمک کرده. آخه مگه میشه؟! با یه آهنگ؟!!!!!

و بله...میشه. همون 1 ماه پیش حالم بد شد. خیلی بد. اعتماد ب نفس و امید زیر خط فقر. و ب پیشنهاد یکی از دوستای امیدبخشم، آهنگای بی تی اسو گوش دادم. چ حسی داره؟ نگاه کردن کنار پنجره ب ستاره ها، و گوش دادن آهنگای امید دهنده BTS. مثه پرواز لای ابرا و نزدیک شدن به ستاره ها میموند... مثه وقتی که با شلوار پاره و خاکی، از روی زمین بلند شی و بگی : "من محکوم به ادامه دادن و موفق شدنم. محکوم به اینم که به خودم و تواناییام ایمان داشته باشم."

و دوباره بدوی...

نماد امید بی تی اس هوبیه؟ فک نمیکنم. هوبی بیشتر نماد شادیه. این نامجونه که امید منه :) کسی که تو وقتی درون شو ببینی، نمیتونی دوستش نداشته باشی.

ممنونم نامجون. ممنونم برای ریسکت. که الان من اینجا باشم. تو اینجا باشی. بی تی اس و آرمیا اینجا باشن...

تولدت مبارک :)💙🥳🎉💚