خب...

امروز تولد داریم چ تولدی!!!

تولد یه دخترِ خانومِ علوم ادبیات و انسانیِ سابق...

و هم اکنون، یه دانشجووووو🤩🤩🤩

و خانومِ نویسنده ی آینده *-----*

تولد میس مون رایتر منهههههه *------------* شوالیه ی پرافتخار سول فیلتررررر🎊🎊🎊💛💛💛

هوو تولد تولد تولدت مبارکککککککک🥳🥳🥳

 

نرگسی...نمیدونم میدونی یا نه، ولی من تو حفظ تاریخا کلا، چ تولد چ هر تاریخ دیگه ای، به معنای واقعی افتضااااااااااااااحمممممممممم!!!! تولد قبلی رم همون روزش فهمیدم و هول هولکی پست شو گذاشتم :") ولی مال تو، واقعا متاسفم، با اینکه یادم بود مهره ها! و می گفتم باید دور و بر 20ام باشه، برا همین چک نکردم، ولی خب متاسفانه اشتباه می کردم :") و شانسکی دیروز گفتم بذار برا احتیاط یه چک بکنم، و دیدم بله...دقیقا دیروز بوده🥲🥲🥲🥲💔💔💔 جات خالی خونه تنها بودم، تا تونستم جیغ زدم و زدم تو سر و صورتم که من الان چ غلطی بکنمممممممممممممم!!!!!!!

ببخشید ولی دیشب واقعا سرم شلوغ بود و اون تایمی که فهمیدم اوج کارام بود، برا همین گذاشتم برا امروز که سر فرصت برات تولد بگیرم *-*🎉

نرگسی یادت میاد؟ پارسال، طرفای آبان و آذر، استارت آشنایی و دوستی ما خورد :) و تو...همون اوایل که آشنایی خاصیم با هم نداشتیم، یه پست سر نامه نوشتن گذاشتی، و منی که حسرت نامه داشتم، و تو یهو...میخوای بهت نامه بدم؟ اصن یهو رخدصهابهعثصاصعثرصثر *----*

و خیلی یهویی ترم نامه ت برام اومد. لذت و حس خوبی که با نامه ت اون بار بهم دادیو یادم نمیره. کلی چرت و پرت برا مامان بابام راجبت سر هم کردم که فقط بتونم نامه تو براشون بخونم! انقدرررر دوسش داشتم T-* بذار فک کنم برا چن نفر کلا خوندم...برا 4-5 نفر فک کنم نامه تو خوندم، یا تعریف کردم😂❤️ و نامه ی دوم تم که دیگه واقعا سوپرایزی بود *-T خیلی خاطره قشنگی برام ساختی نرگسی *-* اولین کسی که باهاش واقعا نامه بازی کردم تویی T-*

لقبای قشنگی که بهم میدی...جدا هیچوقت فک نمی کردم از لقب گرفتن خوشم بیاد! نسبت بهش گارد داشتم، یادته؟ ولی اولین لقبو تو بهم دادی... "میس آرامش بخش" *-T حس فوق العاده ای بهم میده این لقب، یه حس آبی و سفید *-*🤍💙

و توعم که.."میس مون رایتر" و "معجزه کلمات" منی" *-*💛🤎 (بحث نداریم، معجزه کلمات تویییییییی!!!!)

برات سالی پر از

سلامتی💚

آرامش🤍

شادی💃🏻

بهتر از پارسال و بدتر از سال بعد :)🙃💕

خاطرات قشنگ با قشنگ ترینای زندگی ت✨💖

رسیدن ب آرزوهای قشنگت💚💫

خوشبختی💗

و پر از خدا💙

آرزو میکنم عزیزم :)🌈✨

 

تولدت مبارک میس مون رایتر من *-*🎊❤️