ساخت کد موزیک

 امروز تولد گلدن مکنه مونه...مستر جئون جانگکوک *-*

یه پسر فوق العاده بااستعداد، که از باز کردن در بطری آب با حرکت تکواندو😂 تا خوانندگی با یه صدای بهشتی، استعداد داره :)

دقت کردین از اینجور آدما خیلی کم پیدا میشن. که تو هر چی که شما فکرشو بکنین استعداد داشته باشن. خیلی آدمای جذابین! حداقل برای من...

مرسی جانگکوک. برای جنگیدنت، تسلیم نشدنت، و پرورش استعدادای بی نهایتت ب بهترین شکل ممکن :)

تولد 24 سالگی تو به خودت و خانواده 2 (والدین گرام) + 6 (Bangtan Sonyeondan) + 40 میلیون (Army)

تبریک میگم :)🎉🎉🎉🥳🥳🥳

مرسی که با صدات، استعدادای مختلفت، و شخصیتت، بهمون حس خوب تزریق میکنی :) بمونی برامون💜

🎊🥳❤️تولدت مبارکککککککک❤️🥳🎊

❤️😈دابل بانی😈❤️

💜Borahae Jungkook Shi💜

 

به شخصه میخوام یه تشکر ویژه واسه ساخت آهنگ Still With You ازت بکنم :) این آهنگ تو اعماق روح من جریان داره و با هر بار گوش دادنش روح مو از تنم جدا میکنه...

بازم بساز برامون باشه :")؟ صدای بهشتی ت آرامشو ب روح من تزریق میکنه...

و هم چنان این ادیت "نفس" که من روانی شم...

 

+بدم میاد از اینکه انقد بیان خالیه. متنفرم. ما رو تو شهری مون که قبلا شلوغ بود، تنها نذارین...

پارسال همین موقع حداقل 10 تا پست برا تولد جانگکوک دیده بودم. و الان خودم ساعت 10 شب، دارم اولی شو میذارم...

جای همه تون خالیه. همه تون...