تولد تولد تولدت مبارک

مبارک

مبارک

تولدت مبارکککککککککککککک

هووووووووو🥳🥳🥳

🎊🎊🎊

🎉🎉🎉

💃🏻💃🏻💃🏻

بازم تولد داریم که! چ ماه پرباریه این مهر! ماشاالله...

خب...امروز (میشه برامن استثنائا امروز در نظر بگیریم :")؟) تولد یه دختر فوق العاده قشنگ و وبلاگ نویس ماهریه *-* یکی که تقریبا همه می شناسنش، و فک نمیکنم کسی باشه که از خودش و قلمش و جو وبلاگش ب وجد نیاد!

امروز تولد هلیای صورتی شکلاتی ماست *-*💖🍫

واقعا فک نمیکنم شده باشه که من یه وبلاگی رفته باشم، یا یکیو دیده باشم، که یه نشونه ای از تو نداشته باشه. روحیه ی لطیف و قشنگ و مهربونت رو همه تاثیر میذاره :)

یادت میاد...چقد یه مدت با هم درد و دل می کردیم :) خیلی عجیب، تو یه شرایط تقریبا یکسان و مزخرف ب هم رسیدیم. مثه یه سنگ صبوری بودیم برا هم که بعد مدت ها سفره دل مون باز می شد. حداقل من اینطور بودم. و تو هم خیلی عجیب تر منو درک می کردی...

یادم نمیره که من اون روزی که بعد 1 سال رفته بودم مدرسه و تو مزخرف ترین و سنگین ترین بغض اون دورانم، وسط کلاس نشسته بودم، و با چت کردن با تو سبک می شدم. انقدر حالم افتضاح بود که صفحه صورتی وبلاگ تو تار می دیدم. سرم گیج می رفت. ولی چن دیقه ای بیشتر نگذشت که با حرف زدن باهات حالم بهتر شد :)

و حس بهترشم زمانی بود که توعم منو لیاقت هم صحبتی و رازداری با خودت دونستی :) انصافا حس محشری بود برام...هیچوقت از گوش دادن بهت خسته نمی شدم...

ب هر حال، ما با هم اون دوران مزخرف مونو گذروندیم :) هر چند چالشای زندگی هم چنان ادامه داره، ولی خوشحال میشم تو بقیه شم بتونم در حد توانم همراهت باشم :)

هلیا یه چیزیو میدونی...دلم حقیقتا برای قلمت تنگ شده. از اون پست طولانیا که می نوشتی. چقدر از خوندن شون لذت می بردم *-T واقعا حیفه بیان از وبلاگ نویس ماهر و خوش قلم و باسلیقه ای مثه تو محروم باشه. خودتو بهمون هدیه بده لطفا :")

و...میخوام یه لعنت غلیظ بفرستم به تک تک اونایی که باعث عوض شدن تو و دگرگون شدن حالت شدن. اونایی که ذره ای برای هدیه ای که در اختیارشون بوده ارزش قائل نبودن و باعث شدن اینطور بهم بریزی...میدونم یه نفر نیس، دو نفرم نیس...هر چند که من فقط از یکی ش اطلاع دارم.

ولی ب هر حال...خدا همه تونو لعنت کنه.

خیلی حرصی شدم یهو ببخشید😅

شنیدین این افسانه رو که میگه

*اگه یکی موهاش فره، تو زندگی قبلی ش، عاشقش موهاشو دور انگشتاش می پیچونده؟*

امیدوارم زودتر تو این دنیاعم انگشتایی که شایسته ی موهای فرِ مشکیِ زیبات باشن، نوازش شون کنن :)

و یه عذرخواهیم بکنم...ب جون خودم قسم من از هفته پیش میدونستم تولد تو جمعه، روز گوزینه دوی من، 23 مهره! حتی کادوعاتم از چند ماههههه پیشش آماده بود! ولی جدا از شرایط کافی درسی م، یه وضعیت خیلی خاصم برام پیش اومد که مجبور شدم یه مدت بیان نیام. که خب تولد توعم تو اون بازه بود. حقیقتش وضعیت روحی مم اونقد خوب نبود که پست تو از قبلش بذارم. وگرنه مطمئن باش تو اولویت کارایی بود که باید انجام می دادم. ولی خب، میدونستم اگه اون موقع می نوشتم، ن تنها اون چیزی که میخوام نمیشه، که یه چیز فوق العاده مزخرف و چرتم میشه. سو...نباید تولد هلیایی انقد بد می گذشت :)

هر چند که الانم هنوز ب شرایط عادی م برنگشتم و اوکی نیستم، ولی نمی شد تولدتو بیشتر از این عقب انداخت. ببخش منو اگه این تولدی که برات گرفتم کم و کاستی داره :")

و در نهایت...

هلیای قشنگم

برات سالی پر از

سلامتی💚

شادی🥳

موفقیت تو تک تک کارات👩🏻‍🎓⭐

رسیدن به آرزوهای قشنگت💫🌈

بهتر از پارسال و بدتر از سال بعد😁

خاطرات قشنگ با قشنگ ترینای زندگی ت😍💓

یه سال پر بار برای تکامل روحت❤️‍🩹

پیدا شدن آدمایی که لیاقت تو دارن💝

به زیبایی موهای فرِ مشکی خودت و موهای فرِ طلایی مستر کیم تهیونگ🌟😎✨🥰

و پر از خدا💙

آرزو میکنم عزیزم💖✨

 

تولدت مبارک *-*🎊🎉

 

و حالااااا

میریم سراغ کادواااااااااااا🎁🎁🎁!!!!!!

"این چی چی بود آوردین گندشو درآوردین"

واقعا دلم میشکنه انقد همه تون کادوای منو ب گند می کشن

هق. من میرم عزا بگیرم

*کادوها را می گذارد و می رود😢💔*