هووووووووو

تولد تولد تولدت مبارک

مبارک

مبارک

تولدت مبارککککککککککککک

🥳🥳🥳🥳

🎈🎈🎈🎈

🎉🎉🎉🎉

🎁🎁🎁🎁

💃🏻💃🏻

💃🏻💃🏻

فرست آف عال...

واقعا بابت تاخیرم معذرت میخوام😓 به جون خودم تولدتو از پریروز یادم بود😥😂...ولی متاسفانه انقدرررر این دو روز کارام سنگین بود که الان که ساعت 2 و نیم شبه وقت کردم بشینم برات پست بذارم T-T

امیدوارم عذرخواهی بنده را پذیرا باشید...T-T🙏🏻

 

بعدم اینکه...بدگرل، یا بهتره بر اساس ذهنیات خودم بگم...گودگرل مهربون :)

امیدوارم امسال برات سالی فوق العادهههه بهتر از پارسال، پر از شادی و بدون دل شکستگیات، پر از تصمیمات درستت، پر از لحظه های قشنگ با قشنگ ترینای زندگی ت...

و مثل پارسال، پر از محبتا و مهربونیات باشه :)

و همینطور آرزو میکنم در کنار همه عزیزانت سالم باشی...

و هر لحظه بیشتر خدا رو کنارت حس کنی :)

تولدت مبارک باشه عزیزم ^^🥳💕

و واقعا ناراحت شدم که تو روز تولدت خبر به اون بدیو شنیدی و نتونستی از روز تولدت اون لذتی که می خواستیو ببری...

ولی خیلی خودتو ناراحت نکن...انشاالله همه چی درست میشه...ناامید نباش و دعا کن :)

خیلیم مراقب خودت باش!

امیدوارم من و بقیه بیانیا تونسته باشیم یه ذره حتی خیلی کوچولو  تو روز تولدت شادت کنیم :)❤️

 

حالا میریم سراغ کادواااااااااااا🎁🎁🎁

توعم مثه بقیه بگو، خجالت نکش...

"این چی چی بود آوردین، گندشو درآوردین..."

و منم مثه جوابی که به همه میدم، به توعم میگم:

"بیشعور😂😎"

 

 
 
و حالا کادوی اصلی و اتک وارو میذاریم برا آخر...که نتونی با قلب سالم از اینجا بری ×_×😎
این اصن...یه چیز بدی بود...×_×