هووووووووووو🥳🥳🥳🎉🎉🎉🎉

تولدت مبارکککککککککک

دیری ری ری ری ری ریییییییییی💃🏻💃🏻💃🏻

 

من تو نما دوست زیاد نداشتم. جو عجیبی بود. حداقل از نظر من. با کسیم خیلی حرف نمی زدم.

ولی تو عسل...یه جوری سمتم اومدی و  باهام حرف می زدی...واقعا شوکه و خوشحال شدم! و تنها دوستی که از نما برام مونده تویی :)

یه دختر مهربون، باحال، خوش اخلاق، همه چی پسند😂، دوست داشتنی :) و ...

شاید اولین کسی بودی که تونستم راحت راجب یه موضوعی که اختصاصی خودم! باهاش مخالفم حرف بزنم. چیزی که تو این دوره زمونه تقریبا همه قبولش کردن. و من جرئت نمی کردم راجبش با کسی حرف بزنم. ولی با تو...بدون هیچ گارد و تیریپ روشنفکری و توهینی...باهام حرف زدی :)

n خط جفت مون تایپ می کردیم...هر چند که به جایی نرسید...ولی دوسش داشتم :) و فهمیدم بحث کردن باهات خیلی جالبه!

بعد کلی وقت که از نما دور بودم و فقط برا چک کردن کانالایی که دنبال کرده بودم میومدم، روز تولدم کاملا اتفاقی اومدم، و با دیدن پستت...

یادمه...دستامو جلو دهنم گذاشتم و جیغ زدم! خیلی سوپرایز شده بودم! خیلی😍!

و اون کادوی سافتت *_* عاه *_*

 

خلاصه که...

بالاخره تولد توعم مبارک :)

امیدوارم عمری طوووولانیییی بعد میکس تیپ تهیونگ داشته باشی😂

به همه آرزوهای قشنگت برسی...

و در کنار عزیزانت سالم باشی :)

 

حالا میریم سراغ کادوااااااااااا🎁🎁🎁🎁

این چی چی بود آوردین گندشو درآوردین

(بیشور -_-)

 

 

این فن ام وی خیلی مرگه ×~×
خیلی!
(اگه ویدیو رو پلی نکرد اینو بزن)
 
کلیک
 
کلیک
 
و حالاااااااا
فور ده فرست تایمممممممممم!!!!!!
(در جریانی که من فیک دوست ندارم...)
یه فیکو دوس دارمممممممم *_________*
صخابعهلقاثعهقلتثتقذلثتاذثقل
ب طرز فجیعی مرگه!
یه چیز دیوونه کننده ایه اصن!
ب عنوان اشانتیون بهت تقدیم میکنم😂🎁 فقط امیدوارم نخونده باشی ش...
برای اطلاعات بیشتر و اینکه ببینی خوشت میاد یا نه...
به انتهای راهرو سمت چپ مراجعه فرمایید :)
اگه خوشت اومد بهم بگو بیام تو نما بهت لینک بدم :)