خب...بعد مدت ها یه تولد داریم *-*

تولد یکی که از اوایل اینکه اومده بودم بیان، با اینکه اکانت نداشت، ولی کنارم بود و بهم انرژی و انگیزه می داد. هیچوقت یادم نمیره که سر همه پستای وب پیانلام خودشو موظف میدونست که حتی اگه خوشش نیومده، تشکر کنه و انرژی بده🤩🥺

بالاخره تولد سباییم رسید *----------*

من ب شخصه از این "اونی" و "اوپا" و "دونسنگ" و کوفت و زهرمار خیلی بدم میاد😂😂😂 ب کسی بر نخوره ها مشکل از منه :"))))

خودتم میدونی سبا😂 ولی اولین کسی بودی که منو اونی صدا کرد :") با اینکه بدم میومد، ولی اونیای تو فزق داشت :") یه جوری حس می کردم تنها اونی تم و این خیلی خیلی خیلیی بهم حس قشنگی می داد🤩😭💖

نهایتا عم بهش عادت کردم :) ولی هنوزم فقط اونی خودتم، هیچکس منو اونی صدا نمیزنه :)❤️ (الان یهو نیاین صدا بزنین 0_0)

خب قشنگِ شهریوریِ اونی...

تولدت خیلیییی مبارک باشه😍🥳💜💖🤩

امیدوارم امسال برات سالی...

پر از شادی🥳

پر از سلامتی💛

پر از خاطره های قشنگ با قشنگ ترینای زندگی ت😍💜

پر امید💚

پر موفقیت👩🏻‍🎓

پر حس خوب🥰🤌🏻

پر آرامش🍀✨

و پر از خدا...💙

باشه خوشگله *-*🌈

تولدت مبارکککککککککککککک🥳🥳🥳💃🏻💃🏻💃🏻🎊🎊🎊

 

+من خودم با اینکه طرفدار هیچکدوم از این گروهایی که ازشون بهت کادو دادم نیستم، ولی از این فن ام ویا خوشم اومد (مخصوصا اون سون رینگزه گااااااااادددددددددثبتصخثهتصثخهب *______*)، فقط امیدوارم که توعم دوسشون داشته باشی، هق🥲❤️❤️❤️