کالیستا، دختر دوست داشتنی خوشگل با یه روح توت فرنگی🍓
مدت زیادی از آشنایی مون نگذشته بود که من مجبور به رفتن شدم. و امکان نداره تا آخر عمرم فراموش کنم، تنها کسی که تو اون مدت حداقل دو هفته ای، ماهی یک بار بهم پیام های پرانرژی ش رو می داد و حتی اگه من تو بدترین وضعیتم هم بودم، لبخند به لبام می آورد
تازه اول راهه و تو یه راه سنگلاخی و دراز رو در پیش داری. خیلی ازش عبور نمیکنن و خودشون رو روی یکی از همون سنگلاخ ها زندانی میکنن. اما خیلی ها هم ازشون رد میشن و چ بسا که اگه دست شون رو سمت خدا هم دراز کنن، از روی اون صخره ها پرواز میکنن.
و من مطمئنم کالیستای امیدواری رو که اینجا می بینم، قراره از روی این راه سخت، پرواز کنه
"اما اصلا حدس هم نمیزدی 5،6 سال بعدش خودت یه نوازنده باشی که هنگام نواختن سلطان قلب ها کنترل اشک هاش رو از دست میده" (چقدر اینجا قشنگ بود)
امیدوارم حین پروازت همین موسیقی زیبا برات نواخته شه


برات سالی سرشار از
خوشبختی♥️
سلامتی💚
لبخندهای از عمق قلبت😊❣️
نواهای ویولنی که موهات رو نوازش کنن🎻🤍
نسیم های دل انگیزی که گونه ت رو قلقلک بدن🦋
خاطرات قشنگ با قشنگ ترینای زندگی ت🥰
اشک هایی که روحت رو آبیاری کنن🌱🫧
زمین خوردن ها و بلند شدن هایی که باعث رشدت بشن🌟
و در نهایت
پر از خدا💙✨
آرزو می کنم عزیزم
تولدت مبارک🎊💖

اینم برای تو =) صدای این دختر و مخصوصا این کاورش یکی از دوست داستنی ترینای دنیاست. تقدیم به تو 💕🌸

اینم mp3 ش اگه خواستی