خبببب بلهههههه

امروزم تولد یه خوشگل دیگه سسسسسسس🎊🎊🎊

دست و جیغ و هوراااااااااااااا👏🏻👏🏻🥳🥳🥳

تولد🎉

تولد🎉

تولدت مبارک🎉

مبارک🎉

مبارک🎉

تولدت مبارکککککککککککک🥳🎊🎁💃🏻

دی دی ری دی دی دی دی دی :/💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻

ناناینانانانای نانانانانای💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻

💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻

 

خب دیگه بسه :/

یونو آیسان؟ (آف کورس یو دونت نو :/) هیچ وقت فک نمی کردم بتونم یه دختر 14-15 ساله پیدا کنم که فهمش از سنش انقدرررر بیشتر باشه! نه اینکه فحشای زیادی بلد باشه، نه اینکه همه چیزای +18 رو بدونه، نه! یکی که فهمش، شعورش، درکش، انقدرررر بالا باشه *-*

یکی که موقع خوندن متناش، اصلا احساس نکنم 3 سال! ازم کوچیکتره! حس نکنم نویسنده این متنی که رفته تو پوست و خونم و داره کاری میکنه جامه بدرم، فقط 14 سالشه!

دقیقا ویژگیایی که تو رو برا من جذاب کرده *-* (ب جون خودم بخوای خودشیفته بازی درآری میام میزنمت :/)

تو...وبت برا من از وبای مورد علاقه م شده. قلمت از قلمای دلنشینم شده. حرف زدن باهات بهم مزه میده. جنبه ی فان و ورلدواید هندسامی ت منو ب خنده و در نهایت تاسف میندازه D:

یه دختر ریزه میزه ی صدا قشنگ، مهربون، خوش قلم، کویوت *-*، صورتی، با درک و شعور در حد یه دختر 20 ساله، ساده، خوش قلب، کتاب و فیلم خور😎، و دوست نازنین و خوشگل من *-*

میدونی آیسان، تو این سن تو بچه ها ب شدت تحت تاثیر جو و محیط قرار می گیرن. طوری که شخصیت شونو ب معنای واقعی ب گند! میکشه. نمونه های زیادی که الان تو بیان از من و توعم کوچیکترن و حرفایی میزنن که من خجالت میکشم. حرفایی که به قول تو "لغت نامه نیازمون میکنن" :)

و تو...خویشتن داری بالایی داری که میای و علیه شون حرف میزنی. میگی نکنن! همچین عقاید قوی ای تو همچین سنی داری! که من مطمئنم در آینده از تو یه پروفسور فلسفه میسازه...

واقعا عجیبه...تویی که تا حالا شاید یه عشق عمیقا تجربه نکرده باشی، یه شکست عشقی، یه خیانت...اون وقت یه متنی بنویسی که خون و عرق و اشک منو در بیاره T-T؟ باباااااا!!!! فتبارک الله احسن الخالقین XD!

و...یادته یه بار گفته بودی دوستای مدرسه ت صرفا ازت ب عنوان ابزار درس جواب دادن استفاده میکنن؟ و نقش خاصی براشون نداری؟

باید بگم که...همه از یه آدمی که بالاتر از فهم شون حرف بزنه خسته میشن :) از اون صفه چتی که با دوستات دیدم، کاملا برام مشخص شد که تو با یه سری آدمی که فهم شون حقیقتا 14 ساله س طرفی...پس تویی که 20 سالته نباید ازشون توقع زیادی داشته باشی. مگر اینکه مثه تو که خودتو به من ثابت کردی، بهت ثابت شون کنن :) سو...اصلا بابت شون ناراحت نباش و خودتو سرزنش نکن :)

خلاصه که...بعد همه این اضافه کردن ب خودشیفتگی مزمنت :/ خیلی خوشحالم که یه دوست کیوت و خوشگل مثه تو دارم :)

 -لنتی من هنوز روانی این ویدوعم😂😂😂-

و راستی! احساس میکنم توعم مثه من برا اولین سال تولدت تو بیان هیجان بیش از حدی داری XD

که دقیقا مثه من نشستی یه پست بلندبالا برا خودت نوشتی XD

امیدوارم نقش کوچیک خودمو تو این روز هیجان انگیز برات ایفا کرده و خوشحالت کرده باشم :)))

امیدوارم سالی پر از...

سلامتی💚

شادی🥳

کتاب📖

فیلم🎥

رسیدن آرزوها و رویاهای قشنگت💕✨

لحظات قشنگ با قشنگ ترینای زندگی ت🌸

افزایش درصد خلوص درک و شعور😎👩🏻‍🏫

پایداری درصد خلوص کیوتی *-*😍

کاهش درصد خلوص خودشیفتگی :/🤦🏻‍♀️

و در نهایت...

پر خدا💙

آرزو میکنم :)

تولدت مبارک عزیزم *-* ^^

 

حالا میریم سراغ کادوهااااا🎁🎁🎁

این چی چی بود آوردین

گندشو در آوردین

و مثل جوابی که به همه میدم...

زهرمار فرزندم :)🔪

 

جدا نمیدونستم از کادوهات قراره خوشت بیاد یا نه. ولی تو این شرایط مجازی، تنها کادویی که از دستم برمیاد همینه :') امیدوارم با ذائقه ت سازگار باشه...