فرست عاف عال یه چیزیو بهتون بگم...

من خودم متوجه نکته ی اسم "کروئلا" نشده بودم

اسم شخصیت اصلی فیلم استلا (Stella) س

Cruel (بی رحم، ظالم) + Stella CRUELLA

 

فک کنم همه تون اگه مالیفیسنتو دیده باشین، جذب این سناریوی دیزنی که شخصیت مثبت داستان، در عین حال منفی و همینطور شخصیت اصلی! داستان بود، شده باشین. یه بدگرل جذاب واقعی *-*

و حالا...ما دوباره این ترفند مرگِ دیزنیو تو کروئلا داریم *-* البته به بدیِ مالیفیسنت نبود ب نظرم :/ ولی خب، شخصیتِ​ مثبتی بود که منفی میشه، ولی هنوز مثبته XD (مالیفیسنتو دیده باشین میفهمین چی میگم D:)

نکته واقعا جذاب فیلم که میخکوب تون میکنه، استایلای کروئلاس *-* چنان خفن...چنان تصویرسازی و مدلای لباس خفن و جذابی داره که... ×_× با همین ویدیوایی که گذاشتم فک کنم بفهمین :)

داستان فیلمم اصلا قابل حدس نیست. اکشن و رازآلوده نسبتا. ولی خب واقعا یه شاهکار دیگه از این دیزنیِ کوفتیه :))) یه جوری که تا آخر فیلم میخکوب تون میکنه!

کلهم اجمعین خیلی فیلم خوبی بود *-* دیروز رفته بودم سینما، یه لحظه فک کردم "گاد ×_×! اگه کروئلا رو تو سینما می دیدم چی می شددد ×________×" خیلی ب درد سینما میخوره!​ خیلی *_*

و یه نصیحتی از من ب شما...کروئلا رو تو فیلیمو نبینین. اولا که اصلا دوبله خوبی نداره! مگر اینکه بخواین زبان اصلی ببینین.

وقتی تو همون روز اکران فیلم دوبله میکنن مشخصه قراره چ کیفیتی داشته باشه :/

دوم...کل فیلم راجب لباس و فشنه، و فیلیمو همه، همههههه! لباسا رو سانسور کرده ://///// ینی کلا فقط کله بازیگرا رو تو فیلم میذاشت :/

من از اصلیت فیلم که لباساشه تا موقعی رفتم کلیپاشو خودم ندیدم، هیچی نفهمیدم :/ نماوا اکثرا یا سانسور نداره، یا اصلا ضایع و اعصاب خرد کن نیست.

من دوباره فیلمو تو نماوا دیدم، و انگار اولین بار بود :/

اولا اینکه زمان فیلم تو فیلیمو 2 ساعت و 8 دیقه س، و تو نماوا 2 ساعت و 14 دیقه :/ این از سانسور صحته هاش...

سانسور لباسا رم که گفتم تو فیلیمو چوری بود، ولی تو نماوا فقط یقه هاشونو رنگ کرده بود. باز ب اینکه تو حداقل بفهمی لباسه چ شکلیه می ارزید :/

میشه گفت نماوا تو صحنه ها  هیج سانسوری نداشت. تایم اصلی فیلمم که سرچ کردم همون 2 ساعت و 14 دیقه س.

تو فیلیمو اصن یه قسمتی از داستان ب خاطر سانسوراش حذف شده :/

خیلی حرصم داد -_- خیلی...یه سره در طول فیلم می گفتیم عه این کجای فیلم بود :///

یه نکته خفن دیگه فیلم اینه که یه تالاری تو فیلم هست ب اسم "HELLMAN HALL(تالار هلمن)"

و کروئلا تو فیلم وسط شو بر می داره...

و میشه "HELL HALL (تالار جهنمی)"

منصثدعثبعغصثلغعبصث ×____×