بچه که بودم...هیچ داستانی رو قبول نداشتم...تا وقتی که تو رو دیدم؛ داستان تو...گفته بودی عاشق ستاره هایی...مادرم همیشه میگفت به اونایی که عاشق ستاره هان میگن استروفایل...منی که عاشق تو ام اسمم چیه؟ فیزیک دان بودن خوب نیست تهیونگا...باعث میشه غم ستاره ها رو فقط تو بفهمی!اونایی که میخوان یادش بگیرن...فقط برای گرفتن نمره براش تلاش میکنن...

میدونی از کدوم غم حرف میزنم؟ مطمئنم سامانه های دو یا سه ستاره ای زیادی دیدی...سامانه های دو ستاره ای، منظومه هایی هستن که از ستاره های پر جرم تشکیل میشن، بهشون میگن ستاره ی همدم...ولی وقتی یکی از این ستاره ها منفجر بشه...اون یکی ستاره از مدارش خارج میشه و توی خلا گم میشه! ستاره ی همدم شو از دست میده و بی هدف توی جهان بی کران حرکت میکنه...ما جفتمون دوتا ستاره ی پر جرمیم تهیونگ...کدوممون قراره گم بشه؟

*منم دوستت دارم ستاره ی همدم...✧♡

 

دوباره اولین...دوباره اولین وانشات...خوشحالم هم اولین فیکم و هم اولین وانشاتم از Quake_01 بوده :)

دلم میخواد یه انتشاراتی بزنم...فقط آثار اونو چاپ کنم. دلم میخواد یه موسسه سینمایی بزنم، فقط شاهکارای لایق پرده نقره ای شو به تصویر بکشم...

هر چی بخوام بگم اسپویله. ولی یه نکات ریزیو میشه گفت...

*ب نظر من، از بزرگترین حسرتای یه آدم عاشق، حسرتِ بوسیده شدن شه...♡!

حسرتِ شنیدنِ "دوست دارم" عه ...

از بزرگترین ترسای یه آدم، که بازم تو این بّعد با جانگکوک داستان یکی بودم،ترسِ از دست دادنه ...

احساس میکنم همزاد منم شخصیت جانگکوک تو انگشتای Quake_01 عه... :'

و بدترین نگاه...نگاهِ منتظره...!

درد داشت...درد آسمون آبی ای که یه دود سیاه غیرقابل تحملش کرد...

درد چشمای منتظری که به مانیتوری که تنها راهش برای تسکین دردشون، نشون دادن اون آسمون بود، خشک شده بود...

و دردِ اشکایی که در سکوت، چهره های منتظران اون شاتل رو خیس کرد...

دردِ سوالی که جواب شو نمیخواستن بدونن، ولی میدونستن...

دردِ ستاره ای گمشده در کهکشان، که قرار بود تا آخر عمر به دنبال ستاره ای گمشده در آسمان روز تگزاس بگرده...

دردِ "دوسِت..." *

7,اردیبهشت ماه,1400

خب دیگه این مرزی نداره...پیشنهاد میدم حتما بخونین :)

+آهنگی که می شنوین...آهنگیه که 2 سال بعد از حادثه، توسط گروه سوئدی The Evpatoria Report به یاد فضانوردان این شاتل ساخته شده...

ادیت عکس و اسم آهنگو خودم انجام دادم

+ادیت عکسای این پست هم از خودمه...کار خاصی نکردم البته. چارتا اسم نوشتم :/ کلا...

++اینو بعد دزیره با هم بخونیم :) باشه💜؟

 

اگه قصد خوندن وانشاتو دارین، ویدیو پایینو نبینین. بعدش بیاین ببینینش. منم همین کارو کردم. حس خیلی بهتری داره...و داستانم اصلا برام اسپویل نشد :)

مرسی از Bllue.Army بابت ادیتای قشنگش از Quake_01 :)