۱)دوست شما از چه نوع تفریح هایی خوشش میاد؟

از اونجایی که یه کرم کتابه، فک میکنم تو اولویت اولش کتاب خوندن و کلا هر چیز خوندنی ای باشه. جالبه این اصن با روحیه گشادیتش جور در نمیاد :/

و تو رتبه ی بعد...فک کنم آهنگ گوش دادن و چت کردن تو یه لِوِل باشن...

و سپس...فیلم دیدن :)

باید از بیرون رفتن با دوستاشم خوشش بیاد...اگه این شرایط نبود :")

 

۲) استایل دوست شما چیه؟ چه سبک پوششی رو استفاده میکنه؟

در حال حاضر که استایلیو داره که خودش اصن باهاش کنار نمیاد. چ چیزیه که آدم واسه استایل شم باید محدود ب خانواده باشه -_-

سو...منی که خودشو می بینم...یه استایل لش و اسپرت :)

هودی مشکی، شلوار جذب مشکی براق، با ست کلاه کپ و کتونیای قرمز *-* گاد تو خیلی جاذابی😎🤩

 

۳) کتابای مرود علاقه ی دوست شما چیه؟

اهم اهم...بسم الله الرحمن الرحیم...

*نفس گرفتن*

فرست عاف عالللللل!!! کتاب دزیره :") + فیک! من که میدونم تو دوسش داری😎❤️👌🏻

شازده کوچولو، مجموعه هری پاتر، مجموعه من پیش از تو و محتویات D:، اتاق، دمیان، ملت عشق، بینوایان و ... :") *افق...*

 

۴) دلیل اینکه اونو به عنوان بهترین دوستتون میبینید چیه؟

دلیل اصلی ش که وجودیت خودشه :) و احساس میکنم همین یه دلیل برا من کافی باشه...

اما برای شما دوست عزیز...دلایل فرعی ش...

صداقتش...اینکه تو تک تک کلماتش باهام صادقه...حتی اگه براش صرفا تلاشم بکنه برام ارزشمنده :)

وفاداری ش...اینکه یه جاهایی من داشتم ناامید می شدم، می گفتم اون دوستای خودشو داره من تو حاشیه م...ولی اون اونقد وفادار بود که نه تنها منو یادش نرفته بود و بعضی وقتا یهو بهم کامنت می داد، که حتی جایگاه منو تو زندگی ش بالاتر می برد...چی باید بگه آدم :")؟

اشتراکات مون! از اشتراکات و تله پاتیامون انقد که زیادن و عاشق شونم *-* میخوام سر ب بیابون بذارم XD

یونو هر آدمی با وجود هر اشتراکی که با یکی دیگه داشته باشه، تو یه وجهاییم باید مکملش باشه! و من تو این بحث مکمل بودن...خیلی چیزا ازش یاد گرفتم :) میگن دوست واقعی اونیه که تو رو بالاتر ببره... :)))

پایه بودنش، پشتیبان بودنش، ثابت قدمی ش، خوش قولی ش، اینکه هیچوقت ناامیدم نمیکنه...

و یکی از مهم تریناش...بهم حس ارزشمندی و خاص بودن میده :)

"بین 7 میلیارد آدم روی زمین، بالاخره یکی پیدا میشه که تو به خاطر خودت بخواد..."

مشترک بودن همه اینا بین مون...اصن همین دلیل کافی ای نیست :")؟

 

۵)چه اخلاقایی توی وجود شما هستش که اونو به دوستی با شما ترغیب میکنه؟

مهربونی م...وفاداری م...درک کردنم...اینکه همیشه پشت شم... و ...

و فک میکنم مهم تر از همه براش این باشه...

یکی که خودش مرتبا تکیه گاه بوده. برای همه، چ دوست چ غیر دوست حلال مشکلات یا صرفا شنونده ای برای کمک بوده...حتی اگه کاری از دستش برنیاد...

انقدر بوده که اصن ب یکی که بتونه تکیه گاه برای خودش باشه فکر نمی کرده...معنی تکیه گاه رو فقط برا خودش میدونسته و فراموش کرده خودشم آدمه و به یه پشتیبان نیاز داره. قوی ترین آدمای دنیاعم یه روزی می برن و به یکی نیاز دارن که در آغوش شون بگیره...

و چی میشه اگه یکی پا پیش بذاره...و اونقدر اون حس براش غریب بوده که رد کنه...و در نهایت...تو آغوشش رها شه :)؟

ب شخصه قشنگ ترین حس دنیا برا خودمم هست :)

 

۶)اگه میتونستید با دوستتون یه قرار یک روزه داشته باشید اونو به کجا میبردید؟

اگه بیاد پیشم...که فرست عاف عال می برمش باغ کتاب :)

اگرم دست مون باز باشه و بتونیم هر جا میخوایم بریم...دریا؟ شب بارونی کنار دریا؟... نه!می برمش ب یکی از روزای بارونیِ پاریس :) یه کلاه فرانسوی سرش میذارم، دست شو می گیرم و نقطه نقطه ی پاریسو باهاش فتح می کنم :) اللخصوص دریاشو...

 

۷)میتونید یکی از آرزوهای دوستتون رو برآورده کنید ، اون آرزو چیه؟

کاری می کردم دندان پزشکی دانشگاه تهران قبول شه :) و براش یه مطب دندون پزشکی تو تهران می خریدم *-*

 

۸)اگه دوستتون جنس مخالف( یا حتی موافق) شما بود حاضر بودید باهاش وارد رابطه عاشقانه بشید؟

بلی حاضر بودم...

 

۹)یکی دوتا جمله به شریک زندگی آینده دوستتون بگید.

سلام :) نمیدونم چ معجزه ای هستی که تونستی فاطمه رو راضی ب ازدواج با خودت بکنی...باید خیلی خاص باشی، مثه خودش :)

از الان بگم قراره همون اندازه ای که فاطمه رو می بینی منم ببینی 0_0 چون من یه سره پیشش پلاسم XD حقم نداری مانع تفریحات مون بشی! وگرنه با جفت مون طرفی XD

حالا جدا از شوخی...اگه عاشق شی و عاشق ته باهاش ازدواج کن...چون اگه دوست نداشته باشه...فک نمیکنم زندگی تون خیلی دووم بیاره. فاطمه جز برا کسی دوسش داره نمیتونه همه کاری انجام بده.

بهش عشق بورز. کاری کن هیچ جای خالی ای تو زندگی ش احساس نکنه...هر چند که همه اینا رو تنهاییم میتونه انجام بده، انقد مستقله :) ولی...بازم هر کسی تو زندگی ش به یکی که همیشه پشتش بهش گرم باشه احتیاج داره...

ببین! من دارم عصبی میشم! من همه اینا براش بودم و هستم و خواهم بود! تو اصن اینجا چیکاره ای؟! من ب این ازدواج راضی نیستم!

*دست فاطمه را گرفته و از سر سفره عقد بلند می کند*

فاطمه بریم. اینجا جای تو نیست...

 

۱۰)در آخر احساستون به دوستتون رو با یه اهنگ بهمون نشون بدید:))

Suuddenly , All The Songs Were About YOU... *-*

یکی نیست...دوتاعه :) شاید ترکیب شون بشه ملموس ترین حسی که من ب تو دارم :)

~*~

Life was stringing me along

زندگی منو به بازی می گرفت
Then you came and you cut me loose

بعدش تو اومدی و منو رها کردی
Was solo singing on my own

تنها بودم، روی آهنگ خودم میخوندم...
Now I can't find the key without you

حالا الان نمیتونم کلیدو بدون تو پیدا کنم...

And now your song is on repeat

و الان آهنگ تو رو حالت تکراره
And I'm dancin' on to your heartbeat

و من دارم با ضربان قلبت می رقصم
And when you're gone, I feel incomplete

 وقتی که تو بری، من احساس ناقص بودن می کنم
So if you want the truth

پس اگه حقیقتو بخوای...

I just wanna be part of your symphony

:) من فقط میخوام که بخشی از سمفونی تو باشم
Will you hold me tight and not let go?

میشه محکم در آغوشم بگیری و رهام نکنی...؟

~*~

ساخت کد موزیک

May I lean my body on you , Tonight...?

میشه امشب بدن مو به تو تکیه بدم؟

Day & Night

...روز  و شب

I think of you...

...من به تو فکر می کنم

In my dreams...✨

✨...توی رویاهام

 

+درست فکر می کنین...Sleep که آهنگ نداشت!

بلی...من خودم با هزار خون دل خوردن و هماهنگ کردن ثانیه های پیانو و خود آهنگ و ... این آهنگو درست کردم :")

هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد 0_0

 

(یه سوالم خودمون اضافه کردیم :")

11-یه آهنگی که نمایانگر رابطه دوستی شماست؟

به من چه که باز دوتا آهنگ منو یاد خودمون میندازه؟ ن خب به من چههههههههه T~~~~~~~~~T

ساخت کد موزیک

...How beautiful the color of my world is with You

با تو رنگ دنیام چه قشنگه...

~*~

ساخت کد موزیک

...Your everything is different

تو همه چی ت فرق داره...

+خب...بالاخره این چالشم بعد 2 ماه انتظار منتشر شد :") خیلی براش وقت گذاشتم گاد 0_0! آخرین ادیت شم ساعت 19:55 دقیقه 20 شهریور انجام شد :")

منبع قشنگش *-*