هووووووووو

تولد تولد تولدت مبارک

مبارک مبارک

تولدت مبارککککککککککککک

🥳🥳🥳
🎉🎉🎉
🎁🎁🎁
💃🏻💃🏻💃🏻

خب...

باید اعتراف کنم خدایی فک نمی کردم پست تولدتو در حالی که دم در خونه و منتظر رفتن نشستم، بنویسم :/

امیدوارم فقط هول هولی و بد نشه :')

 

از اونجایی که تولدت خیلی تَهه (چ ته😂) آرزوهام و این چیزا با سال نوت یکی میشه🥲

ولی خب فرق گنده ش چیههه...؟

کادوهاااااااااااا

هووووووووووووو

(این چی جی بود آوردین گندشو درآوردین)

بی تربیت😒

 

دوباره میگم...

تو انقدررررررررر خوش برخورد و مهربونی که...

بار دومی که تو وبت کامنت دادم...

انقددددددد مهربون برخورد کردی که شوکه شدم!

گفتم یا خدا مگه من چیکار کردم این انقد باهام مهربونه *-*؟

و...

دلش برام تنگ شده🥺💙؟

اصن نمیدونی چ حس ذوق مرگی ای داشتم که!

و از اون موقه بود که دل منم مرتب برات تنگ می شد :)

و منتظر خلوت شدن سرت تا بیام و دوباره گپ بزنیم :)

و اصلاااا بابتش خودتو سرزنش نکن!

تو مجبور نیستی بابت مشغله هات به من جواب پس بدی!

تا جایی که یادم میاد که هر وقت اومدی به من سر زدی :)

 

و تویی که سال نوت با سال جدید زندگی ت تقریبا یکی میشه...😎

امیدوارم سالی پر از سلامتی...

شادی

لحظه های قشنگ با قشنگ ترینای زندگی ت...

بدون خاطرات بد...

و دور ریختن غما و کینه ها

داشته باشی ^^

 

تولدت مبارکککککککککککک🥳🥳🥳

 

حالا میری سراغ قسمت اصلی😎

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 جالبه بدونی من با فن ام ویایی که افکت ندان اصن حال نمیکنم...
ولی...
خدایی این خیلی بهش میخورد!
نمیدونم چرا *-*
 
 
پ.ن:ببخشید اگه خیلی خوب نشد :'(
اون چیزی که میخواستم نشد...
خیلی هول هولی نوشتمش🥲💜