1. اگه یه غذا یا نوشیدنی می بودی ، اون چی بود؟؟

نوشیدنی... این:

آدم هر چیو دوس داشته باشه همون میشه دیگه :) ترشی و شیرین ش *^* واییییی دلم خواست *_* خیلی وقته نخوردم T-T

و غذا...امممم...یه غذای سافت دلم میخواد...

اه (وجدان: هر چی دلت میخواد بگو) عاقا! من عاشقققققق سبزی پلو با تن ماهیم😂😂😂 مامانم چون میدونه من ببینم از خود بی خود میشم خیلی کم درست میکنه T-T اگه داشته باشیم، هر 3 وعده من سبزی پلو با تن ماهی میخورم😂😂😂

تاکیییییییییید میکنم!!! تن ماهیییی!!! نه ماهی! اتفاقا ماهی دوس ندارم😂

مثلا فک کن، مامان دوستت میخواد بپرسه غذا چی دوس داری که میخوای بری خونه شون درست کنه، و تو چی بگی؟ تن ماهی🤣🤣🤣🤣🤣

بچه خیلی قانعیم نه😂؟ خلاصه که بله... بریم سر بحث اصلی... سبزی پلو با تن ماهی می شدم :) (عاییی گشنه مهههههه😭😭😭😭)

یه مدت یکی بهم می گفت شبیه تن ماهی شدم😂😂😂

 

2. شغل مورد علاقه ات چیه و خودت رو چطور توی رویاهات مشغول به کار در این شغل تصور میکنی؟ 

یا عکاسی، یا پیانیست، نویسندگی...کلا یه کار هنری :)

یه دختری که با دوربین عکاسی تو گردنش تو خیابونا راه میره و از درختا، بارون، برف، شکوفه ها، برگای پاییزی، همه و همه عکس می گیره :)

میاد می شینه تو اتاقش، لب تابش یا دفترچه شو باز میکنه، و دوباره ساعت ها می نویسه و می نویسه.

به ساعتش نگا میکنه، دیر شده، لباس می پوشه و بدو بدو میره سمت سالنی که مردم منتظر شنیدن نوای انگشتاشن. پشت پیانوش می شینه، چشماشو می بنده، و به هر سمتی که انگشتاش میرن، اونم کشیده میشه و روحش با نوتای پیانوش به پرواز در میاد :)

 

3. ظاهر و اخلاقتون شبیه به کدوم شخصیت انیمیشنیه؟

واقعا سوال سختیه!

الان که فک میکنم...

ب نظرم شبیه آنام :)

 

4. سه تا از وسایلی که توی اتاقت هستن و با وجود کهنه یا بدرد نخور بودنشون نگهشون داشتی.

معرفی میکنم...پایین، چپ گاوالو، راست ماوالو :)

بالا، بی نام، بی نام XD

گاوالو رو از همه بیشتر دوس داشتم *_* کلاس اول که بودم، به کیف کلاس اولم وصل بود *_* هنوزم دوسش دارم. رازدار خیلی خوبیم هست...(یه زیپ مخفی پشتش داره XD) یه بارم که با مامانم رفته بودیم بازار، خواهرشو دیدم *_* ماوالو :) جفت اسماشونو با بابام گذاشتیم. خیلی دوسشون دارم. خیلییییییییی *___*

اون میمونه و خرسه م خیلی سافتن *_* اونارم خیلی دوس دارم *_*

 

5. اگه زندگیت یک فیلم بود اسمش چی میشد؟ اگه زندگیت یه آهنگ می بود سبکش چی بود؟؟

فیلم...امم...دریای بارونی...اسم شو میذاشتم دریای بارونی..یا...یا شاید اسم همین جا!...فیلترِ روح :)

اصن این "دریای بارونی: فیلترِ روح" :)

آهنگ...

سبکش احساس میکنم یا تو سبک Life goes on عه یا Still with you...نه آروم نه تند :)

 

6. از بین حواس پنجگانه تون ( بینایی ، شنوایی ، چشایی ، بویایی و لامسه ) کدوم قوی تره؟؟

بویایی. آخ که چقد بو اذیتم میکنه -_- یه بوی بد بشنوم هر چی پارچه تو لباسم باشه می چپونم تو دماغم XDDD

 

7. یکی از خرابکاری ها یا شیطنت های دوران بچیگت رو بگو.

اوفففف با زهرا خونه مامان جونم حماسه می آفریدیم XD هر کدوم از دیواراشو الان نگا کنی یکی از پیکاسوای ما هست XD با خودکار آبیییییی روشون نقاشی می کشیدیم XD بعضیاشونم انقد محکم می کشیدیم که نقاشیِ کنده کاری می شد :) نمایشگاهه الان خونه مامان جونم XDDD

و...اممم...لوبیا و عدسای خونه مامان جون مو تموم می کردیم :) هی دونه دونه بر می داشتیم تو باغچه می کاشتیم XD هیچکدومم رشد نکرد :'(

 

8. اگه قرار بود بچه های بیان بین جمعیت پیدات کنن ، چه ویژگی های ظاهری و رفتاری تو رو از بقیه متمایز میکنه بین جمعیت؟

یه دختر چادری، که یه روسری رنگی زیرش پوشیده. یه کیفم رو یکی از شونه هاشه که دست شو به بندش گرفته :) کتونیم پاشه.

 

9. ویژگی های دوست خیالی ای که دوست داری داشته باشی و بهت آرامش میدن چیه؟

دوست خیالی ای ندارم و نمیخوام داشته باشم. هر دوستی بخوام تو واقعیت دارم :) (مجازیم جزو واقعیت محسوب میشه)

البته یکی هست، که خیالی نیست...واقعیه...ولی تو خیال مه :)

 

10. اگه میتونستی وبت رو به یه مکان تشبیه کنی اون چه جور مکانی می شد؟ 

تو یه ساحل، کنار دریا، یه میز چوبی دایره شکل، که خیلیا دورش نشستن. بارون می باره و آهنگ پس زمینه پخش میشه، منم یا دارم براشون پیانو میزنم، یا نوشته هامو میخونم، یا یه فیلم یا انیمیشن میذارم ببینیم. و بعد چن دیقه، میریم سر میز بعدی، که صاحبش معلوم نیس ادمین کدوم وبه :)

 

11. آخرین نفری که باهاش تماس گرفتی کی بوده و چرا؟

زهرا. برا اینکه عکسای دیروزو بفرسته :/ پیرم کرد :/

 

12. چند تا پست آمادۀ انتشار داری توی پنلت و قدیمی ترینشون مال چه تاریخیه؟

یه دونه بیشتر ندارم. یه چالشه. خیلی وقتم هست سراغش نرفتم...مال 15 اسفنده

 

13. چه چیزی رو میخوای برای آیندگان از خودت به جای بزاری؟

وبلاگم حتتمااا...خیلی دوس دارم نوشته هامو بخونن و پستامو ببینن...و...کتابام، اگرم تا اون موقه یه کتاب بنویسم، حتتتتمااااا میخوام اونم همچنان بمونه :)

 

14. عروسکی که توی بچگی بیشتر از همه دوستش داشتی؟

گاوالو :)

 

15. آخرین کتابی که کامل خوندینش ( غیر درسی ) چی بوده؟ و کِی؟؟

دزیره...هنوز تموم نشده البته. ولی آخراشه. احتمالا یا همین هفته یا هفته ی بعد :)

 

16. رنگ چشم تون چه رنگیه و اگه میتونستین رنگشو انتخاب کنین ، چه رنگی رو انتخاب می کردین؟

قهوه ای تیره. یکی از بیانیا (پرسون) گفته بود طوسی. خیلی جالب میشه *_* دوس دارم امتحان کنم *_*

 

17. یه چیز جالب یا بامزه دربارۀ یه فایل یا نرم افزار توی سیستم یا گوشیت بگو؟ ( اگه دوست داشتین اسکرین بزارین )

من و بچه های فامیل تا 3-4 سال پیش عادت داشتیم تا دور هم جمع می شدیم یا فیلم بازی می کردیم یا دابسمش. آخراش دیگه بیشتر دابسمش بود. هنوزم البته دابسمش بازی می کنیم. ولی خیلی دیگه پیشرفته شده (B از حدود فک کنم 9-10 سالگی م. و من از همون موقه فیلما رو تو فولدرام مرتب می کردم. الان که به اسماشون نگا میکنم به فاجعه آمیز بودن شون پی می برم🤣🤣🤣

خودم اسماشونو میخونم می میرم XD حق میدم بهتون اگه به مغزم شک کنین XD

از همون 3-4 سال پیش دیگه چیزی به این فولدر اضافه نشده🤔 فقط دابسمشا پر تر شده.

 

18. وقتی بچه بودی چجور بچه ای بودی؟ 

اکتیو، شاد، پرحرف، تو جمع بچه ها که بودیم مدیریت شون می کردم XD می گفتن همش دستور می دادم XD

 

19. اولین نفری که توی بیان دنبالت کرده کی بوده؟ ( از بخش فهرست دنبال کنندگانتون می تونین متوجه بشین. )

تو اینجا اولین نفر زهرا بود

تو وب پیانلا، ایشون :)

 

20. یک یا چند جمله به نویسندۀ چالش ها ( به سوفیا ) بگو!

چالش باحالی بود...ولی من مزخرف جواب دادم :/ به بزرگی خودت ببخش...

 

 

رو این تیکه تهیونگ از تیزر بددد کراش زدم *_* ععععععررررررررر 2 روز دیگه ام وی میادددددددد T______T