🌸مدعی گوید که با یک گل نمی آید بهار          من گلی دارم که دنیا را گلستان می کند🌸

 

خب...باید اعتراف کنم بی صبرانه منتظر امروز بودم *-* منتظر روز ولادت محبوب ترین امامم...محبوب ترین پدرم...

پدری که از اولین نفسام، همراهم بوده. دستامو رها نکرده. و منِ نالایق، الان 3 ساله که دارم می بینم شون، حس شون میکنم، و به نداهایی که بهم میدن، جواب میدم. صداشون میزنم. پیش شون گریه میکنم، و جواب گریه هامو می گیرم. جواب دعاهای بی پایان مو می گیرم...

چن بار خجالت کشیدم پیش تون دعا کنم. میگم آخه دختره ی پررو، چنتا درخواست؟ چنتا دعا؟ بسه دیگه!

که یاد کلی حدیث که مفهوم شون "با ما راحت حرف بزنید" "دعاهاتونو فقط از ما بخواید" و امثالهاس میوفتم :)

و دوباره با سر پایین، صداتون میزنم.

 

عشقی که به گل نرگس و بوش دارم واقعا عجیبه. وقتی رایحه شو نفس میکشم، روحم انگار تازه میشه...

شاید همممه ی زیباییاش به خاطر آقاییه که این گل نمادشونه :) مگه داریم نماد از این قشنگ تر؟ آقا از این آقا تر؟ واقعا ترکیب هماهنگیه! بوی نرگس، تازگی روح... حسی که وقتی باهاتون حرف میزنم پیدا میکنم...

میدونین؟ (قطعا میدونین :/) با هیییچ امامی راحت تر از شما حرف نمیزنم... توی همه ی دعاهام اولین کسی که صداش میزنم شمایین...چطور این حد از اعتماد و عشق رو درون من به وجود آوردین؟ چطور این نعمت عظیم نصیبم شد که امام زمانم شما باشین؟ چطور شما رو با روحم حس میکنم؟ و وقتی جواب دعاهامو به چشم می بینم، فرو می ریزم؟

فراتر از جادو، فراتر از معجزه... فقط کاش قدرتونو بدونیم...کاش دل تونو نشکنیم...کاش بدونیم که از گناهان ما، شمایید که بیمار میشید!

آقای من، زودتر بیاید... آرزومه دیدن ظهورتون...

واقعا زبونم قاصره، لال شدم دوباره...شما که از دل من خبر دارید...همین حرفامم تکراری بود براتون. ولی میدونم دوباره بهم گوش دادید :)

صاحب الزمانم، ممنون تونم که بهم این افتخارو دادید که از بندگان تون باشم، از محبان تون، از آدمایی که در زمانی هستن که صاحب الزمانش شمایید، گرچه که برای این محبت هاتون واقعا هیچکاری نکردم!

مرسی که هستید...مرسی که بهم گوش میدید...خدایا...ممنون تم که صاحب الزمان مونو برامون آفریدی.

ولادت تون بر همه مون مبارک :)💙

 

 
 

پ.ن: مولودی اصلا گوش نمیدم. ریتماشون واقعا به دلم نمیشینه. ولی این و یکی دیگه فرق میکنن. خیلی دوسشون دارم :)

مرسی از اسپیشالا (کلمه اختراعی آلا :/) کسی، و بقیه عواملی که باعث شدن من این 3 سالم اینطور عوض بشه. که اگه نبودن، این پستم نبود...و خدا و صاحب الزمانیم تو عقایدم معنی نداشت. ممنونم ازتون ^^ (هر چند که فک نکنم هیچکس، حتی خودشونم مخاطبو بگیرن :)