خب خبببب....

و منم وب شخصی زدمممم

هووووووو🥳🥳🥳

 

فرست عاف عال...

میدونم...

خیلیاتون این قالبو الان گذاشتین

خیلی

خیلی

خیییییلییییییی

هم تلاش کردم که این قالبو نذارم

ولی...

کراش *-*

رو

کاری نمیشه کرد🥲

و این کراش...

از

وب

یومیکوم

شروع شد *-*

 

اولین باره داری میفهمی نه😂؟

خلاصه که

بله عزیز جان :)

من رو قالب وبت و وبت کراش دارم :)

 

 

اند دِن...

فک کنم خیلیاتون منو بشناسین

ادمین وب Pianella Piano

اگرم نمیشناسین...

من دوس ندارم یه پست راجب مشخصاتم بذارم

دوس ندارم وقتی یکی برای اولین بار میاد اینجا و اصلا منو نمیشناسه...

با یه کلیک ساده همه چی مو بفهمه

در همین حد بدونین که...

اسمم آلاعه :)

برای آشنایی بیشترم...

میتونین کامنت بدین با هم آشنا شیم :)

 

پ.ن:

مرسی از زهرای عزیزم...

که دیوانگی ها و خوددرگیری های من...

طی این یک هفته را...

تحمل...

و قالبو برام درست کرد😂💜