قرار نبود همه برنامه های من برا نامه دادن بهم بریزه و امروز وقتی با چشمای خواب پشت لپ تاپ نشسته بودم و ب درس دینی گوش می دادم، یهو یکی زنگ خونه رو بزنه و من با خودم بگم بگم : "باز مامان چی سفارش داده..."

و یه کتاب محتوای نامه که خلاصه همه اتفاقایی که تو این روز افتاد باشه ب دستم برسه...:"قرار نبود اینطور بشود!"

خدایا...کی میتونه آخه بعد اون همه خستگی بعد کونکورش فکر نامه دادن ب من بیوفته...وقتی حتی توقع شم نداشتم!

منی که خیر سرم پارسال هیچ کاری نکردم، و فقط ب این فک می کردم که بعد کونکورش بهش نامه بدم خستگی ش در بره...و امروز من نامه بگیرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!

چرا هیچی اونجوری که من برنامه می ریزم پیش نمیرهههههههههههه!!!!!!!!!! خدایا ببین خودت ب برنامه ریزی من راضی نیستیا!

ولی خدایا...خودتم که خنده گنده ای که اومد رو لبام برا دیدن اسم و فامیل پست ارسال شده رو دیدی :")؟

واقعا توقع نداشتم...واقعااااا توقع نداشتم T~T

چقدر این انرژیایی که تو یکی از مزخرف ترین و در عین حال مهم ترین برهه های زمانی زندگی ت می گیری، لذت بخشه...

از اون جنس انرژیا که یک عدد دوست متوهم که لقب خودشو با من قاطی کرده و اشتباهی بهم میگه "معجزه کلمات" و میگه...

"خوب درس بخون، خوب غذا بخور، ب اندازه کافی بخواب، مراقب خودت باش..."

چیزایی که این چند وقته واقعا ازشون محروم بودم...میدونستی نرگس :")؟ من چن شبه کمتر از 2 ساعت می خوابم...

و این انرژیایی که از امثال تو دریافت میکنم...باعث میشه این دوران برام قابل تحمل تر شه...

و این کتاب...لنتی کتاب تم فوق العاده انتخاب کردی!

"یافتن قدرت غیرمنتظره، هنگامی که ناامیدی شما را فرا گرفته است..."

منی که تا حالا کتاب روانشناسی نخوندم، و دنیام تو رمان می گذشته...و این فک کنم قراره اولین کتابی باشه که تو این زمینه میخونم...یه کتاب از طرف میس ماهم :)

من نمیدونم چی بگم...هنوزم تو شوکم میدونستی؟ این سوپرایزا بدون هیچ برنامه قبلی ای بیش از اندازه برام لذت بخشه و دوسشون دارم...

میدونستی سوپرایز کردن من کار خیلی سختیه؟ من آدم ایده آل گراییم و هر اتفاق خوب و سوپرایزی ای که 1 اپسیلون احتمالش باشه که برام بیوفته رو کاملللل با خودم تصور میکنم...

و این بار...خیلی توش موفق بودی...خیلی...مرسی که بهم نگفتی :)

و بابت ارتکاب ب قتل...نترس :) ما با هم می کشیم، با همم میریم زندان...سو تا تهش با همیم :)))

و...مرسی بابت اطمینان خاطری که با این سوپرایزت بهم دادی...مرسی واسه بودنت...مرسی واسه همه چی...میس ماه من *-*🌙✨💛

 

-امیدوارم زندگی تون هیچوقت طبق روال چیزای بدی که بهش فکر می کنین، پیش نره... :)-