-کافی ست سر بلند کنی تا قلب خاکسترمان را از تارهای حریر یک دختر ۲۲ ساله ببینی-

(در ارتباط با پست قبل)

من میفهمم، من با همه وجودم درک می کنم داغ دل همه مون الان چقدر سوزناکه، حقیقتا من امروز از چادر خودم خجالت کشیدم. چادر من به این قیمت؟ 

ما دین‌دارانی هستیم که هر هم نوعی که مانند ما نبود را مستحق زجر می دانیم

زمانی که پلیس ها رو یکی از باشرافت ترین شغل ها می دونستم، امروز نمیتونستم بهشون نگاه کنم

ولی پدرم حرف درستی زد. می گفت پلیسا من و تو ان. من و تویی که بین مون هزاران آدم اشتباه هست. تنها تفاوت شون با ما لباس شونه.

تمام این کثافت کاری با نام مقدس "اسلام" صورت گرفته. جای بهبود، روز به روز نابودتر میشه. و این تقصیر من و تو نیست. تقصیر به بی شرف مردانیه که خودشون رو عالم و دیگران رو جاهل می پندارن. ویژگی آخرالزمان همینه. دنیا رو بدی فرا گرفته. و مردم به این باور رسیدن که هیچ راه نجاتی جز منجی عالم وجود نداره.

پس بیاید واقع بین باشیم. ما باور به دین ساختگی اون ها نداریم. ما پیرو صلاحدید و اجبار اون ها نیستیم. ما پیرو حقیقت اسلامی هستیم که روشن ترین نور توی عمق این ظلمته. 

دین ساختگی اون ها رو با اسلام اشتباه نگیریم.

از ته قلبم : "اللهم عجل لولیک الفرج"