آخر پستو چک کنین!

 

 n بار خفن تر از دینامیت...

چی بگم...دنس...استایل...آهنگ...خوندن شون...برید بمیرید آقا اصن...بای ×_×

من مطمئنم:

1- رکورد دینامیتو می شکنیم (B

2-می زنیم تو دهن گرمی :/

 

 #وقتی ب اندازه کافی برا قلم چی دیر پاشدی...بعد تا اومدن Butter هم صبر میکنی بعد بری شروع کنی XDDD

+از امروز روند چاقی در جهان ب طور تصاعدی افزایش خواهد یافت. چون نزدیک نیمی از نوجوانان به خوردنِ "کَره" ب صورت خالی رو می آورند :))) (نمی شد کامبک سالاد باشه :/ XD؟)

از امروز خانواده ها علت تشنج فرزندان را آوردن کره سر سفره صبحانه اعلام خواهند کرد...

آلا نیوز، قبل از ریدن :)))

 واقعا تا حالا جی هوپو انقد جذاب ندیده بودم ×_×!

چقد این تیکه ام وی مرگ بود ×_×

 

++کامنتا رو تا 12 جواب نمیدم...در حال ریدن در قلم چیم...ببخشید :)

نمیدونم چرا روز کامبک از من توقع قلم چی دادن داشتن :/...

 

اولین باره دارم تو وبم برا یه کامبک عععععععررر می زنم ×_× چرا واقعا این اینجوری بود؟؟؟ چهههههههههرررررررررررراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

این ویدیو...اصن اتک آخری بود که از این کامبک خوردم...چقدرررر حس هیجانش خوبهههههههه *__________*

 

من حرفی برا گفتن دارم؟ این حجم از خلاقیتو کجای دلم بذارم؟ همش در طول ام وی دارن غیرمستقم قدردانی و علاقه شونو ب آرمیا نشون میدن *-* و ما آرمیایی که از کشف شون هر بار بیهوش تر میشیم :)

یه تیکه از دنس شون کلا ب این تعلق داره که جانگکوک تتوی آرمی شو می بوسه...و اعضا هم ب تقلید ازش همونجای دست شونو می بوسن *-*

 

و بهترین لوکیشن ام وی تعلق می گیرد بههههههههههههههههههه...

اینجااااااااااااااااااااا!!!!!!!!

چقد احساس میکنم شبیه لوکیشن شون واسه اجرای گرمیه...فقط نورپردازی ش فرق داره...ینی میشه گرومیو با همین لوکیشن اجرا کنن...و سوال نداره که! امسال بلاشک می برن (B

 

 

+و منی که این بار واقعا نتونستم تو وبم برا کامبک عر نزنم... :')

 

 

YESSSSSSSSS WE DID ITTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!

YEEEEESSSSSSSSSSSSSSSS

🥳🥳🥳🥳🥳🥳رکورد خودمونو خودمون زدیممممممممممممممممممممممممم

شجقخعلخشثقعخهثسقاهعسثقالعهثقالنتثقالعهالخثهشالنثلنتثقالثقالث

مبارکهههههههههههههه

مرسی بچه هااااااااااااااا😎😎😎

تازه این فقط رنکینگِ کی پاپه! ما رکورد کل یوتیوبو دوباره زدیم😎

با وجود اینکه چند باررررشو خودم دیدم که یوتیوب بازدیدا رو حذف کرد! دیروز که همون اولا یهو از 62 میلیون آورد تو 53 میلیون :/
دیشبم نزدیک 100 میلیون 50 کا حذف کرد.

ولی با این وجود...بازم ما کار خودمونو کردیم😎

🥳🥳🥳🥳🥳
💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻