I became nobody to you soon
به همین زودی برای تو تبدیل به هیچکس شدم
Just a stranger worse than a bad memory
فقط یه غریبه که از یه خاطره ی بدم بدتره
who just remove his dust after being forgotten
که فقط بعد از دور انداخته شدن گرد و خاک هاشو میتکونه
I hate thet you're happy without me
متنفرم از اینکه بدون من خوشحالی
And I pray you to be in pain like me, babe
و دعا میکنم که به اندازه ی من درد بکشی عزیزم
I feel that this separation is tearing me apart on its own
حس میکنم این جدایی داره منو به تنهایی از هم میپاشونه
I hate that I still love you
متنفرم از اینکه هنوز دوستت دارم
And I pray that you come back to me, babe
و دعا میکنم که پیش من برگردی عزیزم
To hold me tight
که محکم بغلم کنی
If you still love me
اگه هنوز دوستم داری
I feel that this separation is ending
میفهمم این جدایی به آخرش رسیده
 
Hate That-Key feat. Taeyeon
 
+آهنگای این پست طبق قفلیای شاید هفتگی...ماهانه...عوض میشن :)
++:من همه جور آهنگی گوش میدم...ایرانی، خارجی، کره ای، شاد، غمگین (به جز رپ فقط)...پس از همه جور ژانری می بینین :)
 
+موقت (با توجه به آهنگ فعلی این + تغییر میکنه) :
یه کامبک روح نواز دیگه از دخترِ خوش صدام *-*
گوشامو باهاش زخم کردم انقدر که گوشش دادم...
وایب دوتا عاشق مغرورو میده، که با غرورشون جدا شدن، و نهایتا میخوان دوباره برگردن :")
 
Last Ghoflies...

Some Black and Whites are good

یه سری سیاه و سفیدا خوبن

Like the snow between your hair

مثل برف لای موهات

Like piano keys
مثل کلاویه های پیانو

Like your eyes

مثل اون دوتا چشمات

Like combining a white scarf with curly black hair
مثل ترکیب یه شال سفید با موهای مشکی فرفری

Like an old photo album full of childhood photos
مثل یه آلبوم عکس قدیمی که پره از عکسای بچگی

How beautiful the color of my world is with You
با تو رنگ دنیام چه قشنگه

Yeah it's Black and White...That's beautiful in this way

سیاه سفیده آره همین شه که قشنگه

I'm the dark sky, And you have become my moon
من شب تارم و تو هم شدی ماهم و ...

We are perfect together, you understand my mood

کنار هم کاملیم میفهمی احوال مو

You're the reason for my being

تو دلیل من برای بودنی

And I am your reason

من دلیل تو...

 

Sia Sefid-Hamim

 

Since you been gone

از وقتی که تو رفتی

I've been dancing on my own

دارم تنهایی می رقصم...

They can't turn me on

اونا نمیتونن منو هیجان زده کنن

Cause Baby, You're the only one I'm coming for

چون عزیزم، تو تنها کسی هستی که حاضر بودم همه کار براش بکنم...

I can't even here the music without you

حتی نمیتونم بدون تو آهنگ گوش بدم!

I can't take no more, no more, no more

بیشتر از این دیگه نمیتونم تحمل کنم، دیگه نه!

I wanna f-woop woop woop, But I'm broken hearted

میخوام خوش بگذرونم، ولی قلبم شکسته

Cry, But I like to party

گریه میکنم، ولی دلم میخواد جشن بگیرم

Touch, But I got nobody

میخوام لمس کنم، ولی کسیو ندارم

Here on my own

خودمم و خودم...

!So, I do it SOLO

پس تنهایی انجامش میدم :)

 

Solo-Clean Bandit feat. Demi Lovato
 

I can feel it in your smile, I can read your mind

میتونم توی لبخندت حسش کنم، میتونم ذهن تو بخونم
I see it coming...
...می بینم که داره میاد
Your Shining Falling tears, they blind me
درخشش اشکای تو، منو کور میکنند
On your smiling face, I can see your hidden tears
...روی صورت خندونت، میتونم اشکای پنهان تو ببینم
But I can't let you go, I'm not good at goodbye
ولی نمیتونم بذارم بری، من توی خداحافظی خوب نیستم
Like a movie script, maybe it's the last scene...
...مثه فیلمنامه یه فیلم، شاید این آخرین صحنه ست
I'll write it all over again, Hoping for a happy ending with my heart desire
...همه شو دوباره می نویسم، با میل قلبی م امیدوارم یه پایان خوش داشته باشه
 
Tear Drop-SF9
 

Last night, I saw your dream

دیدم دیشب خواب تو

Last night, Iwas with you

بودم دیشب کنار تو

You were shining like thr moonlight

می درخشیدی، مثل نور ماه

You left, and your daydream is here now

رفتی و اینجاست حالا خیال تو

...Sleep

لالایی کن، بخواب

That I'm awake for you

که من بیدارم پای تو

Singing for you

میخونم برای تو

Till the morning

تا صبح...

That I have stories

که من قصه ها دارم

For your tired heart

برای دل خسته ی تو...

 

Lullaby-Emma

 

One day, The world stopped

یه روز، دنیا ایستاد

Without any warning

بدون هیچ هشداری...

Spring didn't know he had to wait

بهار نمیدونست که باید صبر کنه

It wasn't even a minute late

حتی 1 دقیقه هم تاخیر نداشت

The streets became of footprints

خیابونا از رد پا خالی شدن

I fall here and lay on the ground

من اینجا می افتم و روی زمین دراز می کشم

Time flies for itself

زمان برای خودش میگذره

Without even to being sorry

بدون اینکه حتی متاسف باشه

It seems it will raining today too

انگار امروزم قراره بارون بباره

My whole body is wet, The rain still doesn't want to stop

تمام بدنم خیس شده، بارون هنوزم نمیخواد بند بیاد

Dancing Without rythm, Lying on the ground

بدون ریتم می رقصم، روی زمین دراز می کشم

Let's run to the future

بیا به سمت آینده فرار کنیم

Like an echo in the forest

مثه یه اکو توی جنگل...

Like an arrow in in the blue sky

مثه یه تیر توی آسمون آبی...

On my pillow, On my table

روی بالشتم، روی میزم...

LIFE GOES ON

زندگی ادامه داره

Like this again

دوباره همینطوری...

 

Life Goes On-BTS

 

Tell me all your flaws and I tell you that your alright

همه اشتباهات تو به من بگو...و من به تو میگم اشکالی نداره
Keep your eyes closed

چشم هات رو بسته نگه دار...
I've seen it baby I know where this goes

من اینو دیده بودم عزیزم، میدونم به کجا میره...
We've only got each other to hold

ما فقط همدیگه رو داریم که در آغوش بگیریم...
It's never enough

این هیچوقت کافی نیست
So please don't let go

پس لطفا نرو...

It's your fault

تقصیر توعه!
If i am a little too much in love with your eyes

که من یکم بی از حد عاشق چشماتم...♡

But I will take care of all the pretty little things in your heart

ولی من از همه چیزای کوچیکِ زیبای قلبت محافظت می کنم...
Just so that you smile

فقط برای اینکه لبخند بزنی...

Feel it deep in my bones

عمیقا تو استخونام احساسش می کنم
These words are left untold

کلماتی که ناگفته باقی موندن
The scars you left on my soul

زخمایی که روی روحم باقی گذاشتی
I once shed a tear but not anymore

یک بار براشون گریه کردم، ولی نه دیگه بیشتر...!

It's your fault

تقصیر توعه!

 

Your Fault-Emma

 
-عکسش انقد قشنگ هست که نیاز به عکس دیگه ای نداشته باشه *-*-
Still With You (Instrumental)-Jungkook
 
Remix
Orginal

Je ne parle pas français

من فرانسوی نمیدونم!


But please keep talking
ولی لطفا به حرف زدن ادامه بده


Everything you say Sounds nice somehow

هر چیزی که تو میگی به نظر قشنگ میاد


And time just stands still
و زمان انگار متوقف میشه!


I wish I could understand you

آرزو می کنم کاش میتونستم بفهممت

 

I don't want to leave here anymore
من نمیخوام از اینجا برم!


And you talk and talk
و تو همینطور حرف میزنی و حرف میزنی...


But I don't understand a word

و من یه کلمه هم نمیفهمم... :)

 

Je ne parle pas français-Namika

روی پل عشق

میرقصی 

آواز می خوانی 

نمیدانم چه میگویی

اما مست صدایت میشوم 

به قهوه ات لب میزنم 

و هوشیارتر عاشقت میشوم 

نظم موهایت را به هم میزنم 

آسمانت را خط خطی می کنم 

ماه به بغل 

ستاره به دست 

به کافه ات سر میزنم 

چشم های قهوه ای و لبهای شیرین سفارش میدهم 

 

Mr. Blue

 

 Love Me Like You Do-Ellie Goulding (Jada Facer Cover)
 
 
Alijenab-Evan Band
 

Film Out-BTS

 
 

Fine-Taeyeon

 
 

 RUN-BTS

 

Ziba Jan-Ehaam